חדשות הארץמבזקים

בועז, אביו של החייל שנרצח רון קוקיא לא מקבל את ההתנצלות

בועז קוקיא, אביו של החייל רון ז"ל אשר נרצח בפיגוע בערד לפני שנתיים, החבר בפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות המלווה ע"י "אם תרצו", התייחס להודעת משפחת הרוצח היום בבאר שבע ואמר כי "התנצלות משפחת רוצחי בני רון ז"ל שהם זרע הפורענות הגיעה באיחור של שנתיים ולא מפי האבא עודה עצמו."

"מעבר לגינוי הרצח והצהרת נאמנות למדינה, בהתנצלות לא הייתה שום החלטה ממשית כגון בה האבא ישלם את הפיצויים שהושתו במשפט על בנו הרוצח או לניתוק כל קשר מבניו הרוצחים שנמצאים בכלא." אמר בועז והוסיף, "לצערי, משפחת עודה מתלוננת על אכיפת החוק של המדינה כנגד המשפחה ובכך פוגעת בערך ההתנצלות. נראה כי ההתנצלות מגיעה כעת משום שעליהם להרוס את ביתם הלא חוקי בעוד שבוע. מדובר בהצהרה שהיא מן השפה אל החוץ ותו לא."

"אני אמשיך לפעול ללא לאות כדי שהמדינה תעניש את עודה בבנייה הלא חוקית, בהלנת בת המשפחה השב"חית ובפוליגמיה. אני מודה להגעת השייחים זאכי ועקל שעומדים לצידי ופועלים לכבוד הדדי בין היהודים לבדואים במדינה ובעידוד הגיוס לצה"ל. מסר בועז והדגיש כי "באם אבי הרוצחים יעשה כאמור מעשים שיעידו על חרטה אישית אשקול בקשת סולחה בעתיד. כרגע אין על מה לדבר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
רון קוקיא ז"ל. צילום: דובר צה"ל

Back to top button