מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד דורש: פתיחה בחקירת תיק "המימד החמישי" לפני הבחירות

הליכוד העביר דרישה למ"מ פרקליט המדינה לפתוח לאלתר בחקירה פלילית של תיק המימד החמישי עוד לפני הבחירות לכנסת ה-23, שבו מעורב יו"ר כחול לבן, בני גנץ.

בליכוד אמרו כי "היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ופרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, כבר קבעו בעבר את העיקרון לפיו יש לנקוט באופן מידי, עוד לפני הבחירות, בהליכים הנוגעים למועמדים לראשות הממשלה ולאישי ציבור, בין היתר, משום שלגישתם יש לתת מידע שלם ומלא לבוחר עוד לפני הכרעתו.

לאורה של מדיניות זאת, שבאה לידי ביטוי במלוא עוצמתה בשורה של החלטות ופעולות שנעשו ערב בחירות בעניינו של ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, לא ייתכן כי בנוגע לבני גנץ ולמימד החמישי תינקט מדיניות אחרת."
 
בליכוד הדגישו כי "הכללים חייבים להיות אחידים לגבי כולם ולא בררניים כך שכשדובר ביו"ר הליכוד וראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, זכות הציבור לדעת היא לפני הבחירות וכשמדובר בבני גנץ זכות הציבור לדעת היא רק אחרי הבחירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

2 תגובות

  1. למה לא חוקרים את ביבי על הצהרות ההון שלו כפי שדרש מבקר המדינה הקודם מר שפירא? האם אזרח ישראלי שהוא בעל אזרחות נוספת יכול להבחר לכנסת ישראל

  2. קודם. צריך לחקור את אישור מכירת הצוללות המשוכללות למצרים, שאישר ביבי למרות התנגדות מערכת הביטחון. ובנוסף גם הסתיר מכירת זו ממערכת הביטחון. יש לציין מה יכולות הצוללות המשוכללות האלו לעשות. י לזכור שהן יכולות בקלות ליפול לידי האירנים. לפי מקורות זרים, הן יכולות לשגר טילים כולל גרעיניים מתוך הים. זו. כבר חקירה בחשש לבגידה במדינה. מדוע מחפים על חקירה זו?

Back to top button