מבזקיםפוליטי / מדיני

יעלון: הנאשם נתניהו הולך למשפט וגורר את כל המדינה אחריו

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ משה (בוגי) יעלון ממפלגת 'כחול לבן' התארח היום (שישי) באירוע שישי תרבות "מדברים ישראלית" עם לוסי אהריש.

יעלון התייחס לפרשת המימד החמישי ואמר כי "כל מה שקורה בימים האחרונים זה ספין רודף ספין, כדי לא לעסוק בעיקר: יש לנו ראש ממשלה, שמדינת ישראל מאשימה אותו בעבירות פליליות, והוא נאחז בקרנות המזבח. אין לזה אח ורע בשום מדינה דמוקרטית בעולם. ב-17.3 ייפתח משפטו של הנאשם נתניהו. אין פרשת "המימד החמישי", יש חקירה כנגד המשטרה. בני גנץ, כלל אינו חשוד."

צילום: איתמר שאול

הוא הוסיף כי "ב-17 למרץ הנאשם נתניהו הולך למשפט וגורר את כל המדינה אחריו – כולנו משלמים את מחיר ניסיונותיו להימלט מספסל הנאשמים. הוא מנסה לומר שכולנו מושחתים? לא! אנחנו לא מושחתים! ועל זה אנחנו נילחם! כי חייבים להתקדם!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על "תוכנית המאה" של הנשיא טראמפ אמר יעלון כי "הכרזת הסיפוח הייתה טעות של נתניהו! מה יצא לנו מ"סיפוח עכשיו" ללא תאום עם הממשל האמריקני? האם סיפחנו? להיפך. כל שקיבלנו הוא כינוס הליגה הערבית שמזמן לא התכנסה נגדנו! משבר מול ירדן! שבוע של טרור! נתניהו משחק בביטחון ובאינטרסים הלאומיים שלנו, מתוך שיקולים פוליטיים. ב 2.3 נביא את השינוי!".

צילום: איתמר שאול

תגובה אחת

Back to top button