מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב קריית עקרון נעצר בחשד להטרדת עד בפרשת ברלנד

בית משפט השלום בירושלים נעתר היום (שישי) לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של חשוד שבליל שלישי הגיע יחד עם אחרים לביתו של אדם המתגורר בבית שמש, וגרמו נזקים לביתו באמצעות אלות וזאת, על פי החשד, על רקע מתן עדות בתיק החקירה של הרב אליעזר ברלנד.

בעקבות דיווח שהגיע למשטרה, ביום 18.2, לפיו הגיעו מספר חשודים לביתו של אדם בבית שמש ובעזרת אלות ניפצו את חלונות ביתו וגרמו נזקים נוספים, הגיעו שוטרים חוקרים וטכנאי הזיהוי הפלילי שפתחו בחקירה.

במהלך החקירה התברר כי הרקע לאירוע הינו, על פי החשד, העובדה כי בעל הדירה מסר עדות במשטרה בתיק חקירה שמתנהל כנגד הרב ברלנד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חקירה משטרה ממוקדת ומהירה הביאה לאיתורו של אחד החשודים, בשנות ה- 30 תושב קרית עקרון, שעל פי החשד, היה מעורב במעשה והוא נעצר אתמול (20.2) לחקירה ונחקר בגין עבירות של הטרדת עד בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש וקשירת קשר לביצוע פשע והיום בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום 24.2.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע של איומים בכל דרך שהיא כנגד אדם המוסר עדות במשטרה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה להגיע ולמצות את הדין עם החשודים." נמסר מהמשטרה.

הפגנה אמש מול בית המשפט. צילום: יששכר ברג

תגובה אחת

  1. יש ביידיש משפט שאומר" יותר אדוק יותר עקום" הקהילה החרדית רשמה על דיגלה שרב מנהיג אפילו אם הוא עשה פשע זה לא נחשב ולא פלא שהרבה אנשים לא אוהבים את החרדים………. אני יכול להוסיף אבל מעדיף לתת לכם להחליט וגם לא רוצה לנבל את פי על גבי הנייר……….

Back to top button