בריאותמבזקים

המרכזים המובילים לטיפול בבריחת שתן בלייזר לנשים בפריסה ארצית

מהי בריחת שתן? מהם הטיפולים הנפוצים בבריחת שתן? מהו הטיפול המתקדם, היעיל והמהיר ביותר לטיפול בבריחת שתן? היכן מומלץ לעבור טיפול בריחת שתן מתקדם?

זה קורה לנשים רבות: בעת צחוק, התעטשות או שיעול חזק, מופיעה לפתע בריחת שתן מביכה ולא צפויה. כבר מצאת את עצמך לובשת תחתונים מיוחדים ומשתמשת בפדים לספיגת שתן רק כדי להימנע ממצבים מביכים אבל מהיום, יש פתרון קל, יעיל ואפקטיבי לטיפול ולהעלמת התופעה. המומחים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן, מציעים לך להצטרף לאלפי נשים שכבר נפטרו מתמיד מתופעת בריחת שתן באמצעות טיפול חדשני בלייזר בטכנולוגיות CO2RE INTIME ו- FOTONA INCONTILASE העולמיות, הנחשבות לפתרון המתקדם מסוגו בעולם עבור טיפול בבריחת שתן בלייזר ונמצאות בפריסה ארצית במרכזי אתר דוקטור חן. הטיפול החדשני משפר את יכולת ההתכווצות וההידוק של רקמות האגן, הנרתיק והשופכה ומחזיר את יכולת השליטה על הסוגרים ומתן שתן ובעיקר, מחזיר את איכות החיים.

מהי בריחת שתן אצל נשים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר בתופעת "אובדן שתן בלתי רצוני" אשר כשליש מהנשים הבוגרות (מעל גיל 40) סובלות ממנה לפחות אחת לשבוע. כ-10% מהנשים סובלות מדליפת שתן חמורה בחיי היומיום וזו, פוגעת מאוד באיכות חייהן כשבין היתר הן סובלות מחוסר שינה בשל קימות תכופות במהלך הלילה, צריכות להיות תמיד בסמיכות לשירותים, תלויות בפדים ובתחתונים להחלפה, אינן יכולות להיות ספונטניות ואינן יכולות ליהנות מפעילויות שונות העלולות לגרום לבריחת שתן.

פתרון יעיל לתופעה נפוצה

שלפוחית השתן שלנו ממוקמת באזור האגן והיא עטופה בשריר. במצב תקין, שלפוחית השתן מתמלאת ומקבלת "איתות" שכדאי לנו להגיע לשירותים. במצב תקין יש לנו שליטה על הסוגרים ורקמת השריר שלנו חזקה, יש לנו שליטה מלאה ואת היכולת לבצע מתן שתן בזמן ולכווץ את השריר באזור השופכה ובכך להשתלט על מתן השתן באופן מלא. במצב לא תקין לעומת זאת, בו מתרחשת בריחת שתן, אנחנו מקבלים את האות למוח משלפוחית השתן המאותת לנו להתחיל להתקדם לכיוון השירותים אך במצב זה, אין לנו את היכולת הנדרשת לשם כיווץ שריר האגן ולכן, אנחנו נמצאים במצב של איבוד שליטה הגורם לבריחת שתן לא רצונית. בנוסף, לכך, קיימים מצבים בהם קיים לחץ קיצוני על שלפוחית השתן כשהיא מלאה כגון לחץ בטני המגביר את הסיכוי לבריחת שתן במצבי שיעול, צחוק, התעטשות ופעילות גופנית.

גורמים שונים המביאים לבריחת שתן

בריחת שתן נגרמת כתוצאה מהתרופפות שרירי האגן והיחלשות הסוגר של שלפוחית השתן. התופעה מתרחשת בשל מספר סיבות ביניהן: חוסר שליטה על הסוגרים, חוסר אפשרות לשלוט על רצפת האגן והשופכה יחד, לחץ תוך בטני הנוצר בעקבות שיעול, צחוק, התעטשות ופעילות גופנית. בנוסף, גורמים בריאותיים ופזיולוגיים משתנים ביניהם: לידה וגינלית, השמנה, עישון ובעיות נשימה הגורמות לשיעול כרוני. בעיה תפקודית של נכות או פגיעה בניידות, עלולה לעקב הגעה לשירותים בזמן וכן צניחה של איברי האגן הבאה לידי ביטוי בעקבות עלייה בלחץ התוך בטני. לבסוף, בעיות נוירולוגיות שונות כגון פרקינסון, אלצהיימר, טרשת נפוצה ובעיות עצביות מקומיות בשלפוחית, עלולות גם הן להוביל לבריחת שתן.

סוגי טיפול שונים בבריחת שתן

עד היום, היו נהוגים חמישה סוגי טיפולים להתמודדות עם בריחת שתן:

טיפול התנהגותי :המביא לשינוי באורח החיים הכולל הפחתת צריכת קפאין, הפסקת עישון וירידה במשקל וכן פיזיותרפיה של שרירי רצפת האגן.

טיפול תרופתי: מבוסס על קבוצת תרופות שתפקידן הרפיית דופן שרירי שלפוחית השתן. תרופות אלו חוסמות את פעילות דופן השריר של שלפוחית השתן, מאטות את ההתכווצויות ומביאות להקלה בתסמינים של בריחת שתן במאמץ ושליטה על סוגרים.

כירורגי: עליית שלב במקרה שהטיפולים השמרניים לא עוזרים וכשמדובר על דליפה משמעותית, מתבצע ניתוח אשר במהלכו משתילים סרט נרתיקי ללא מתח מתחת לאמצע השופכה. זהו ניתוח זעיר פולשני המחזק את מנגנון הסגירה השופכתי.

זריקות: הזרקת חומרים סביב השופכה או הזרקת חומרי מילוי לכיס השתן ומתן גירוי חשמלי.

טיפול בלייזר – כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, פותח טיפול חדשני בלייזר בטכנולוגיית LNCONTILASE המאפשר טיפול בתופעת בריחת השתן ללא צורך בהרדמה, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה.

טיפול בבריחת שתן בלייזר

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, מאפשרים לכם להיפטר מתופעת בריחת השתן באמצעות הטיפול המתקדם והיעיל ביותר. עם הגעתכן לקליניקה, תעברו בדיקה על ידי גניקולוגים מומחים בתחום בריחת שתן במסגרתה יתבצעו בירור והערכת דרגת הדליפה, סוג בריחת השתן וכן בדיקה גניקולוגית לאיתור תזוזה או צניחת אגן. הבדיקה תספק למומחים את המידע אודות תפקוד מערכת השתן. טיפול באמצעות טכנולוגיית הלייזר החדשנית, מאפשר שיקום של רקמות הרירית, האגן התחתון והשופכה. השיטה מתבצעת באמצעות טכנולוגיות הלייזר העולמיות של FOTONA INCONTILASE ו- CO2ER INTIMA (מבית סינרון קנדלה) המאפשרות טיפול בבעיה בצורה לא פולשנית. שיטה זו נחשבת להישג המתקדם ביותר בתחום בריחת שתן ולרוב, נדרשים כשניים עד שלושה טיפולים לצורך השגת תוצאות אופטימליות. הטיפול מחליף את הצורך בניתוח, את הכאב והחתכים הכרוכים בו ואת זמן ההחלמה הממושך שהוא דורש.

כל היתרונות של טיפול בריחת שתן בטכנולוגית לייזר

– מחקרים קליניים הוכיחו כי זהו הטיפול המתקדם והאפקטיבי ביותר בתופעת בריחת שתן. הטיפול מאושר על ידי ה-FDA ונחשב לטיפול הפופולרי והיעיל ביותר בעולם לבריחת שתן.

– אנרגיית הלייזר מבצעת התערבות המשפרת את יכולת התכווצות והידוק רקמות הרירית והנרתיק.

– קרני הלייזר מטפלות בנזק שנוצר לרקמות השרירים התומכים בשלפוחית השתן ומחזקות אותם.

– התהליך הטיפולי כתוצאה מהחום שנוצר מפעילות הלייזר, מזרז את ייצור הריריות התומכות. חיזוק זה מייצר תמיכה לצינור השופכה ולשלפוחית השתן ובכך נמנעת בריחת שתן.

– טיפול הלייזר מהווה תחליף לניתוח ובכך חוסך כאבים, חתכים וזמן החלמה

– הטיפול נטול תופעות לוואי וסיבוכים ואינו דורש זמן החלמה.

– הטיפול מונע צניחת רחם ומבצע גם טיפול של הצרת הנרתיק, עובדה המגבירה את ההנאה המינית.

השיטה המתקדמת והיעילה ביותר הקיימת לטיפול בבריחת שתן.

– חזרה לשגרה באופן מידי לאחר הטיפול.

מרכזי הטיפול בבריחת שתן בלייזר של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן מביאים לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בבריחת שתן. זה הזמן לחזור לאיכות חיים טובה. קבעי עוד היום פגישה ללא התחייבות עם המומחים של אתר דוקטור חן על מנת לשמוע הכל אודות השיטה היעילה, המהירה והאפקטיבית ביותר המטפלת בבריחת שתן.

——
המידע בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי בנושא. תוכן הכתבה מטרתו לספק מידע בלבד ובשום מקרה אינו בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.

Back to top button