בריאותמבזקים

30 תלמידים ו-2 מורים ממקיף טוביהו בבאר שבע הונחו להיכנס לבידוד

בתאריך 13 בפברואר טיילה קבוצת צליינים קוריאנים בתל באר שבע. משרד הבריאות דיווח כי עם שובם לארצם התגלו אצל 9 מהם תסמינים של מחלת הקורונה. נמצא, כי באותו מועד טיילו במקום 30 תלמידי כיתה ח' ממקיף טוביהו באר שבע עם 3 מורים במסגרת של"ח.

אצל מורה אחד התפתחו סימנים ובהנחיית משרד הבריאות הוא ביקר בבית החולים סורוקה, ערך בדיקות ונשלח לבידוד בביתו. במשרד החינוך ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקות והאבחון.

כאמור, 30 תלמידים ו-שני המורים האחרים שהיו בקרבת התיירים מקוריאה הונחו על ידי משרד הבריאות להישאר החל ממחר (ראשון) בביתם עד לתאריך ה- 27.2.2020.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, החליט למנות צוות ליווי לבית הספר שיכלול יועצים חינוכיים ופסיכולוגים של שפ"י, צוות בריאות שיכלול את הממונה על תחום הבריאות במשרד וצוות שידאג להעמיד אמצעים מקוונים כדי לעמוד בקשר עם התלמידים המבודדים בביתם ולתת להם בימי הבידוד את המענים הלימודיים הנדרשים.

המנכ"ל אבואב הוסיף כי המשרד עומד בקשר רציף עם משרד הבריאות, ופועל בתיאום ובכפוף להנחיות שלו.

צילום: דוברות משרד החינוך

4 תגובות

  1. עכשיו גם בני משפחות של המורים והתלמידים צריכים להיות בבידוד. חייבים להזמין מסכות וזה יאפשר להמשיך תפקוד החברה. יש לנו יותר מדיי אנשים עם מערכת חיסון מוחלשת בשל מחלות כרוניות. הם בסכנה מרבית.

Back to top button