מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: בלי ביבי אפשר להגיע לאחדות ולשים סוף לכאוס הפוליטי

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ קיים היום (שבת) כנס בקריית ביאליק. בכנס אמר גנץ כי "ראש הממשלה איננו נמצא במצב של חקירה או בדיקה, זה לא חשד, זה אחרי שימוע, זה שלושה כתבי אישום ומשפט שמתחיל ב-17 לחודש. בלתי סביר שאישיות במצב כזה תוכל להחזיק עליה מדינה."

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף כי "אנחנו צריכים ראש ממשלה שמתעסק במדינה במשרה מלאה ושכל מה שחשוב לו היא המדינה עצמה. הדרך היחידה להגיע לזה היא ללכת ולהצביע כחול לבן כך שנוכל להקים ממשלה טובה למדינת ישראל. כי זה או כחול לבן בקלפיות או בחירות רביעיות".

גנץ התייחס לסוגיית ממשלת האחדות ואמר כי "הליכוד עם ביבי לא יכול להרכיב ממשלה, ובלי ביבי אפשר להגיע לאחדות ולשים סוף לכאוס הפוליטי. יכולים להגיע להסכמה על 70% מהנושאים. צריך להתחיל לטפל במדינה ולצאת מהשיתוק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ התייחס לפרשת הצוללות ואמר כי "תהיה ועדת חקירה ממלכתית בנושא פרשת הצוללות. או שהייתה עבודה לא תקינה בהחלטה לא לספר לשר הביטחון והרמטכ"ל על מכירת נשק אסטרטגי למצרים או חלילה פגיעה מכוונת בביטחון המדינה. אנחנו נדע רק אחרי בדיקה יסודית".

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

3 תגובות

  1. אבל לביבי יש 3 כתבי אישום שוחד, מרמה, הפרת אמונים ובנוסף לכך חשדות חמורים לפגיעה בבטחון המדינה, דיווח שקרי למבקר המדינה ולקבלת כספים במרמה, בחקירות שמתעכבות מסיבה לא ברורה כבר כמעט שנה.
    הגיע הזמן שהעם ידע פרטי העבירות לפני הבחירות.

  2. חוץ מבולבלי מח אין לגנץ כלום…. מחזיק מים
    ראש קרש בלי דעה צלולה… פשוט אדם מוגבל מוחית

Back to top button