בריאותמבזקים

סורוקה: 6 אנשים עם חשד לחשיפה לנגיף הקורונה פנו לבית החולים

בשעה האחרונה (שבת) קיימה הנהלת המרכז הרפואי סורוקה יחד עם מנהלי המלר"דים ומומחים למחלות זיהומיות, דיון הערכת מצב, בעקבות המידע על קבוצת התיירים מדרום קוריאה. ביה"ח ערוך לתת מענה בהתאם. בבית החולים סורוקה ציינו כי הם עוקבים אחר הנושא מקרוב ונמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות והאגף לשעת חירום ומעדכנים את ההנחיות בצורה רציפה.

משעות אחר הצהריים פנו לבית החולים סורוקה בבאר שבע 6 אנשים עם חשד לחשיפה לנגיף הקורונה החדש. מתוכם נערה בת 15, ושני המורים שהיו עם קבוצת התלמידים. על פי ההנחיות, נלקחו דגימות לבדיקת הנגיף והם שוחררו לבידוד ביתי, בהתאם למדיניות והנחיות משרד הבריאות.

ד"ר ליאור נשר, מומחה במחלות זיהומיות בסורוקה אמר: "יש לזכור כי מרבית התחלואה מנגיף הקורונה היא תחלואה קלה ואחוזי התמותה נמוכים. יחד עם זאת, יש להיות עירניים לסימנים, בהתאם להנחיות שמפרסם משרד הבריאות. כמו כן על פי ההגדרות המקצועיות, חשיפה אפשרית היא בטווח של פחות משני מטר למשך 15 דקות לפחות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד מוסיף ד"ר נשר כי "מטופלים המגיעים לסורוקה בחשד לקורונה, מבוגרים וילדים, מתבקשים להגיע לכניסת המלר״ד הכללי, להתקשר למספר הטלפון המופיע בשילוט שבכניסה ולהיכנס לשטח המיון לאחר תיאום, בליווי צוות המיון שייצא לקבלם".

ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' ביקש להרגיע ואמר כי באר שבע ממשיכה בשגרה. "לאחר התייעצות שקיימנו עם הנהלת משרד הבריאות, אלה הן ההנחיות: העיר באר שבע ממשיכה בשגרה. כל מי שאמור היה לקבל הנחיות אחרות, כבר קיבל אותן. כרגע הנושא נמצא בבדיקה, מתוך אחריות על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות. אני פונה אליכם, בלי לחץ, עם המון סבלנות, תישמעו להנחיות וההוראות של הדרג המקצועי. אני מבטיח לכם שאם תהיינה התפתחויות אנחנו גם נדאג לעדכן אתכם".

2 תגובות

  1. זהו הקטסטרופה מתחילה .תתחילו להתארגן במוצרי יסוד [ אוכל ] ומהר … אחרת יהיה חוסר ענקי ברשתות .תתארגנו לקנות מוצרי יסוד

Back to top button