צרכנות

מה חשוב לדעת על ביטוח רכב?

ביטוח רכב הוא אחד מההוצאות הגבוהות ביותר במהלך השנה ובדרך כלל נהוג לחלק אותו לתשלומים חודשיים נוחים. הביטוח מורכב משלוש פוליסות שונות אותן ניתן להזמין. הראשונה היא ביטוח חובה, פוליסה שכל בעל רכב חייב לרכוש כדי להגן על נפגעי גוף כתוצאה מתאונה שהתרחשה כאשר רכבו היה מעורב. הפוליסה השנייה היא ביטוח צד ג', כיסוי אותו ניתן להוסיף לביטוח החובה ונועד להגן על נזקי רכוש לצד ג', כתוצאה מתאונה באשמתכם.

הפוליסה השלישית המקיפה ביותר, מכונה ביטוח מקיף וכוללת בתוכה את כל הכיסויים כנגד נזקים שונים שיכולים להגרם לרכב כמו תאונה, פגיעה כתוצאה מפגעי טבע או אפילו גנבה. כאשר בוחרים ביטוח רכב כדאי לנסות למצוא חברה אמינה המציעה מחירים נוחים, מתאימה את הביטוח באופן אישי עבור כל אחת מהפוליסות לנהגים ולרכב עצמו ומציעה פטורים נוספים מדרישה כמו מיגון הרכב ברכישת הפוליסה. את כל היתרונות הללו ניתן למצוא בביטוח הרכב המוצע על ידי חברת "הכשרה". נרחיב עליהם בקצרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פטור מדרישות מיגון

חברות ביטוח רבות מחייבות את המבוטח לרכוש מיגון לרכב. מערכות המיגון עשויות להיות יקרות מאד ומורכבות ממטרייה כוללת של אביזרים לרכב שנועדו למנוע את גניבתו. בין המאפיינים הבולטים ניתן למצוא עלוקה, קודנית, מנוי באיתורן, אימובילייזר ומערכות אזעקה מתקדמות. בעוד מרבית הרכבים החדישים כוללים במפרט הרכב את האימובילייזר והאזעקה, בדרך כלל לא תמצאו בהם את שאר מאפייני המיגון. כדי לאשר כי הרכב אכן כולל את אפשרויות המיגון הללו, החברה עשויה לחייב אתכם להגיע למתקינים מורשים שיבדקו כי אכן אמצעי המיגון מותקנים ברכבכם כראוי ופועלים כשורה. כיום, כאשר בוחרים בפוליסה ללא דרישות המיגון המחמירות, ניתן לחסוך סכום ניכר בכל שנה על בדיקות המיגון וכן בהרשמה הראשונית לפוליסה לחסוך את עלות האביזרים הללו.

ביטוח מותאם אישית

יתרון נוסף שיש לחברות ביטוח מובילות כמו "הכשרה" הוא היכולת להתאים את הכיסויים השונים בפוליסה באופן אישי. כך, אינכם נדרשים לשלם על כיסוי שאתם לא צריכים ואתם יכולים להוסיף בתשלום את פירוט הכיסויים החשוב לכם. לדוגמה, לא כל נהג רכב מעוניין לרכוש פוליסה שבה גם התכולה הפנימית של הרכב מובטחת. נהגים רבים אינם נוהגים להשאיר את חפציהם ברכב ולכן הכיסוי הזה יהיה מיותר עבורם. אחרים יוותרו על התענוג של ביטול השתתפות עצמית או על כיסוי שבר שמשות ומראות. כל נהג מעל גיל 24 יכול לבחור אם הוא רוצה להיות נהג נקוב בפוליסה או לרכוש ביטוח כללי למשפחה מבלי לציין נהג נקוב.

מחירים נוחים בהזמנת ביטוח

המאפיינים הנוספים החשובים בבחירת פוליסת הרכב היא אפשרויות התשלום ורכישה של פוליסות ביטוח עם מגוון הנחות. לדוגמא הנחה על וותק בנהיגה או הנחה על רכישה מקוונת של הפוליסה באמצעות האפליקציה, אפשר לשלם פחות כסף באופן ניכר. חשוב לדעת לפני שאתם מזמינים פוליסת ביטוח לרכב, כדאי לעשות השוואת מחירים ולגלות איזו פוליסה המוצעת חברות הביטוח היא המשתלמת ביותר השנה. בכל שנה המחירים עשויים להשתנות ויתכן שתגלו כי החברה שהציעה לכם פוליסה משתלמת מאד שנה שעברה היא היקרה ביותר השנה.

שירות 24/7

חשוב לדעת המאפיין החשוב ביותר בחברת הביטוח שלכם אינו המחיר, אלא דווקא הזמינות ורמת השירות של חברת הביטוח. חברת "הכשרה" מעמידה לרשותכם מומחי ביטוח הזמינים עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע הן באמצעות הטלפון והן באמצעות הדואר האלקטרוני. בקרוב תוכלו להעזר גם בצ'ט מקוון ולקבל שירות בקליק. את השירות אפשר לקבל גם באמצעות האפליקציה המקוונת המגובה במוקד האנושי. שירות הלקוחות מאפשר להזמין פוליסה חדשה, להוסיף נהגים לפוליסה קיימת, לדווח על תאונה או גניבה ולעשות שלל פעולות נוספות כדי להתאים לצרכים שלכם את פוליסת ביטוח הרכב הטובה ביותר.

 

Back to top button