מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: נכנס בלבוש חרדי, מתיז גז פלפל ונמלט עם שעון יוקרתי

משטרת ישראל עצרה גבר מראש העין בגין שוד בחנות לשעוני יוקרה ברעננה. השבוע הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

ביום 2.1.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד בחנות שעוני יוקרה ברחוב אחוזה ברעננה. מחקירה אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה התברר כי החשוד תכנן ביחד עם אחרים, לשדוד חנות לשעוני יוקרה כאשר מספר ימים קודם לאירוע השוד, הגיעו שני חשודים אחרים לחנות והביעו עניין בשעונים תוך שהם בוחנים את המקום.

בנוסף העלתה החקירה, כי עוד ביום השוד, שעות ספורות קודם לכן, הגיע החשוד ביחד עם אחר לחנות כשהוא לבוש כחרדי והתעניין בשעון מסוים. האחר נכנס זמן קצר אחריו לחנות אך הבחין כי דלת החנות לא נפתחה, סימן בראשו לשלילה לחשוד והשניים עזבו את המקום. כמה שעות לאחר מכן, שוב הגיע החשוד לחנות וביקש מהמוכר למדוד את אותו השעון. זמן קצר אחרי, הגיע אחר, החזיק את דלת החנות וסימן לחשוד לברוח. החשוד ריסס בגז פלפל את המוכרים שהיו בחנות והשניים נמלטו מהמקום. שני מוכרים שנפגעו מהגז, קיבלו במקום טיפול רפואי מגורמי רפואה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עולה כי שוויו של השעון היוקרתי שנגנב מוערך בשווי של עשרות אלפי שקלים.

החשוד, בן 21 מראש העין, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ביום 13.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בדיון שהתקיים ביום ראשון האחרון (23.2.20) הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים ועד היום (ד'). במעמד הדיון הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו הבוקר כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

נגד האחרים החקירה עודנה מתנהלת.

צפו: החשוד נכנס לבוש כחרדי לחנות, התעניין בשעון יוקרה ולאחר כניסת שותפו, הוא מתיז גז פלפל לעבר המוכרים והשניים נמלטים מהמקום.

תגובה אחת

Back to top button