צרכנות

סוגים של עבודות סנפלינג

התחום של עבודות סנפלינג טומן בחובו כל מיני ביצוע של פעולות, אשר אותן מקיימים על גבי דירה פרטית או על גבי מבנה, כאשר המכנה המשותף עבור כולן הינו הדרישה באלמנטים ספציפיים על מנת להגיע לגובה רב בו הכרחי לבצע פעולות אלו. המנעד הרחב של פעולות אלו מורכב מבנייה של גג, מצביעה חיצונית ומטיפול נקודתי וכיוצא בזה.

מה הם הסוגים השונים של עבודות סנפלינג?

  • סגירה של קיר על ידי התזה – הטבה של נראות של בניין עשויה להיערך על ידי התזה על גבי כל הבניין באמצעות חומר איטום פולימרי או ביטומני. סגירה של קיר בתוך מבנה תיערך כאשר יש לקות של חדירה של נזילות בקרב קיר חיצוני. ראשית הפרוצדורה בשטיפה של כל המבנה ובשלב אחרי זה יישום הלכה לפועל על ידי התזה של פריימר ובשלב האחרון ישתמש בעל המקצוע בחומר של איטום שמורכב מצבע.
  • שיקום של בניין – פעולות אלו יערכו לרוב בתוך מבנה ישן, בן כשלושים עד ארבעים שנים. במבנה כזה ישנו בלאי של טיח חיצוני. בשל השבר אשר נוצר, מים עשויים לחדור דרכו אל מול ברזל הזיון של המבנה. בחלוף העת, תתפתח אף קורוזיה והוא יתנפח בשלבים ויטיל החוצה את הטיח. הממצא הינו שהמבנה אשר חשוף לחדירה של רטיבות, בשל כך תהיה חדירה של מים בקרבו. במרבית מן המצבים, קודם כל בעל מקצוע ישטוף את כל הבניין, על ידי מכונת לחץ של מים. שנית כל, הוא יטפל בברזל באמצעות מברשת של פלדה וישייף אותו. שלישית, נדרש יישום בפועל של חומר תשתית. רביעית, עשיית שימוש בחומר של שיקום צמנטי. לפעמים תיערך פעולה הן בגמר  הפעולה של צביעה.

מה הם הכלים עבור ביצוע של עבודות סנפלינג?

  • פיגום – הינו כלי עזר אלמנטרי וידוע בעולם של בנייה. מה שהכי משמעותי בהתקנה של פיגום הינו הגנה על הבטיחות של איש המקצוע, בשל כך קיימים נהלים חמורים, אשר מתייחסים לדרך בה נדרש להתקין אותו. הפיגום בהכרח עשוי להיות מבוצע לעולם על אדמה יציבה. הוא מורכב מתשתית בעלת עובי קבוע, כאשר על גביו מוקם המיטה של הפיגום – משטח של מתכת או של עץ עליהם עורכים הפועלים את פעולה זו. עבור כל פיגום קיים הכרח שעשוי להוות שלושה מעקים = האחד בגובה של בין עשרה לבין תשעים וכמישה סנטימטר, אשר בו עושים שימוש כמאחז של יד עבור איש המקצוע ושמירה פן ייפול מטה. השני, קרש אשר הגובה שלו הינו כחמישה עשר סנטימטר ומטרתו מניעה של אמצעי עבודה ליפול כלפי הקרקע. השלישי, מטרתו כדי להיטיב את הפיגום ולשמור על בעל המקצוע בתנוחה של ישיבה.
  • סל, מנוף או במת הרמה עבור הנפה של בעל המקצוע – בהם עושים שימוש עבור עבודות סנפלינג ולשיפוץ של מבנה. בדרך כלל, עסקינן הודות מנוף די קטן ממדים אשר מורכב מסוג של במה עם סייג אשר בתוכה עשוי להיות ניצב בעל מקצוע.

Back to top button