בריאותמבזקים

מקרה קורונה ראשון ביוון, באיראן מספר המתים מקורונה עלה ל-19

היום (רביעי) שבה לארץ מטוקיו, רחל ביטון תושבת אילת שהחלימה מהמחלה לאחר שנדבקה על "ספינת הקורונה" בנגיף הקטלני. עם נחיתתה בישראל פגשה בבני משפחתה בנתב"ג ואמרה, "אני רוצה להודות לשגרירה שלנו רויטל שלא עזבה אותי לרגע ולראש העיר שלנו יצחק הלוי, וההורים שלנו ששומרים עלינו, רק בזכותם אנחנו פה. ברוך השם אני מרגישה טוב, הכל בסדר."

הנגיף הקטלני ממשיך להתפשט בעולם וגבה עד כה קורבנות רבים. על פי הנתונים הרשמיים המתפרסמים בעולם בסין מתו עד עתה 2,715 בני אדם, המדינה אחריה עם מספר המתים הגבוה ביותר מחוץ לסין היא איראן עם 19, דרום קוריאה – 12, איטליה – 11, ספינת "פרינסס דיימונד" – 4, יפן – 2, הונג קונג – 2, צרפת – 2, טייוואן – 1 ובפיליפינים – 1.

ביוון דיווחו לפני זמן קצר על חולה ראשון שאובחן כנושא את הנגיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר כי על פי הנתונים שבידיהם, בשבועיים האחרונים- מאז ה-12.2.2020, נותרו בישראל: 60 מסין, 14 מתאילנד, 11 מסינגפור, 118 מקוריאה ו- 108 תיירים מיפן. כולם נכנסו לאחר ה-12.2 ובשלב זה אלו הנוסעים שנותרו עדיין בישראל.

היום יוטסו 22 דרום קוריאנים בחברת התעופה אירופלוט ונעשים מאמצים משולבים של כלל הגורמים לסייע ליתר התיירים הקוריאנים לשוב למולדתם.

נכון לרגע זה הוצאו צווים למניעת כניסת זרים אשר שהו ב-14 הימים האחרונים במדינות הבאות: סין, יפן, סינגפור, דרום קוריאה, מקאו, תאילנד והונג קונג.

בישראל ממשיכים להיערך לבחירות והקימו אוהלים שימשו להצבת קלפיות למבודדי בית עקב נגיף הקורונה.

Back to top button