מבזקיםתאונות דרכים

6 הולכי רגל נפצעו בתאונת דרכים ברמלה, בת 7 במצב קשה

חמישה הולכי רגל נפגעו הערב (רביעי) מרכב ברחוב הרצל סמוך לשוק ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי בילדה כבת 7 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, באישה כבת 30 במצב בינוני עד קשה עם חבלות בגפיים ובשני גברים כבני 60 במצב קל ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.

גבר בן 23 פונה במצב קל לבית החולים שיבא בתל השומר. פצועה נוספת במצב קשה פונתה עצמאית לבית החולים אסף הרופא.

חובש רפואת חירום במד"א פאדי אלוהא, סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. כתוצאה מהתאונה ברז כיבוי נשבר ומים רבים זרמו בזירה. שתי נפגעות, אישה כבת שלושים וילדה כבת שבע, שכבו על המדרכה כשמצבן בינוני וקשה והן סובלות מחבלות בגפיים, ושלושה נפגעים נוספים התהלכו בסמוך כשמצבם קל. הענקנו להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ ובאמבולנסים של מד"א אל בתי החולים תוך המשך טיפול רפואי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

אופיר לוי, דובר המרכז הרפואי קפלן, עדכן על קליטת הפצועים ואמר כי "הצוות הרפואי במרכז הרפואי קפלן עודכן על תאונת דרכים בעיר רמלה. כלל הצוותים הרפואיים בחדר מיון כולל טראומה, כירורגיה ואורטופדיה, נערכו בכוחות מתוגברים לקליטת הפצועים מכיוון שלא היה ידוע עדיין מספרם ובאיזו רמת פציעה. בשעה האחרונה הגיעו עם מד"א שתי פצועות, אם ובתה. הבת במצב קשה והאם במצב בינוני, והן נמצאות ברגעים אלו בבדיקות הדמיה מקיפות בליווי הצוות הרפואי. סביר ויועברו להמשך טיפול רפואי בחדר הניתוח. ברגעים אלו דווח על פצוע שלישי שיגיע אף הוא מהתאונה בזמן הקרוב".

צילום: דוברות זק״א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button