חדשות הארץמבזקים

תביעה חדשה נגד שרה נתניהו, "הגברת לא הפסיקה לצרוח עליי"

הערב פרסם כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג ב"המהדורה המרכזית" כי הוגשה תביעה חדשה נגד שרה נתניהו על סך 650 אלף ש"ח. עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה טוענת להעסקה פוגענית, התעמרות, סבל ופגיעה בשמה הטוב.

כפי שדווח הערב (רביעי), אישה שעבדה במעון ראש הממשלה בירושלים תובעת את רעייתו של נתניהו ואת משרד רה"מ על סך 650 אלף שקל בגין התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, סבל ופגיעה בשמה הטוב. מדובר בעולה חדשה מצרפת, אם ל-5 ילדים וסבתא ל-7 נכדים, שעבדה במעון במשך חמישה חודשים

ביומן כתבה העובדת בבית ראש הממשלה, "די! הצילו הצילו! בא לי למות! הבעיה שאין לי ברירה, אין! וכולם יודעים על זה! מתפללת שהכל יעבור ושיקרה נס! השם תעשה לי נס! אי אפשר לחיות כל יום עם פסיכופטית, מתה לעוף משם לפני שיהיה מאוחר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שכחתי לזרוק את השקית זבל של יום חמישי שנמצאת מאחורי הוילון למטה… היא צרחה עלי, ביקשה שאלך להתקלח, שאלך לבית. מה יהיה? כל פעם משהו חדש, אומרת שאני מלוכלכת, טיפשה ומושתלת. לא גברת נתניהו, אני לא טיפשה ולא מפגרת ולא מושתלת, אני אישה, אמא, שבאה לעבוד אצל ראש הממשלה. ראש הממשלה שלנו. היא איימה ומאיימת עלי כל דקה שהיא תתבע אותי ושאני מנסה לסכסך בינה לראש הממשלה ואמרה לי – מה את רוצה? שאני אהיה כמוך? גרושה?"

עוד כתבה ביומן: "היה לי יום מטורף, מהבוקר הגברת לא הפסיקה לצרוח עליי. אפילו ראש הממשלה אמר לה להפסיק, היא הייתה בטרנס, בצהריים קיבלה קריזה, נשכבה על הרצפה צרחה וצרחה כמו מטורפת, רעדה מעצבים. התגלגלה על הרצפה וכל זה אומרת שזה בגללי".

שרה נתניהו. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
".

עו"ד אופיר שמשון, המייצג את העובדת אמר כי "מדובר בהעסקה פוגענית, וסביבת עבודה עוינת. למרשתי יומן עם רישום מפורט והקלטת שיחות והתכתבויות עם גורמים שונים במשרד ראש הממשלה, המודעים להתעללות של הגברת נתניהו. אנו בטוחים שבית הדין ישים סוף להתנהלות הידועה לשמצה במעון הרשמי".

מהליכוד נמסר בתגובה: "זו רכילות שקרית ומרושעת, הכל מתוזמן לערב יום הבחירות, המטרה לפגוע בליכוד לזכות בבחירות. חבל זה לא יעזור לכם כי מצביעי הליכוד יוצאים ומנצחים".

7 תגובות

  1. רחמים איפה אתה חי כשאומרים לך שניים שאתה שיכור תאמין להם אני כבר הפסקתי לספור כמה התלוננן עליה
    אני מצביע ביבי כאין לא תחליף כרגע אבל לאשתו צריך להוציא צוו הרחקה מבית ראש הממשלה

  2. צריך לעשות משהו עם האישה המטורפת הזאת אולי אשפוז בכפייה לא יכול להיות שכל כך הרבה אנשים מתלוננים והיא ממשיכה
    צריך להוציא לה צוו הרחקה ממעון ראש הממשלה

  3. כולם שיכורים….יאללה ביבסטים, לא נמאס לכם ממשפחת המלוכה הרקובה הזאת???? אתם בוחרים נתניהו ומקבלים עסקת חבילה – ביבי-שרה-יאיר….. משפחה מטורללת אחד יותר פסיכופט מהשני.

  4. אם יש עוד תלונה על הקודמות זה כבר אומר דרשייני.לא יתכן שזה מתוכנן.אשה מבוגרת שתתלונן על שרה נתניהו.כבר סופר על התנהגותה הקשה כלפי העובדות.היחס המשפיל במקום העבודה
    זה לא במקום.ועוד בביתו של ראש הממשלה.יש לה בעיה עם העובדות.היא מרגישה מעליהם ומתנהגת אליהם כמתנשאת ומשפילה ללא סוף.האובסיסיביות שלה לנקיון זאת מחלה.מישהו אחר צריך לקחת את ניהול הבית ולא היא.היא צריכה טיפול.

  5. טוב לדעת שזה הסכום שאפשר לבקש כפיצוי על התעמרות.
    אני מורה בירושלים וההנהלה מתעמרת בי.

  6. על אשתו של ראש הממשלה….כל יומיים לפני בחירות צצות תלונות על התעללות של עובדות.. נמצאת שם בקושי חמישה חודשים וכבר הגישה תלונה על 650,000 ש"ח. האמת, הפסקנו להתרגש ממה שקורה במטבחה של שרה…. אגב, מעניין אם תלונה הזויה שכזו נגד בוס קשוח בסקטור הפרטי היה עובר את הרמפה…כל הכבוד לשרה על שצולחת את כל הרוע המופנה כלפיה..

Back to top button