צרכנות

דובי שמפתיע בענק

הדובי מלווה אותנו מאז הילדות. לכל אחד מאתנו יש איזה דובון פרווה בהיחבא שאיתו היינו נרדמים בלילה כשהיינו קטנים. ואיך אפשר לשכוח את הדובים שנכחו כל כך בילדותנו כדמויות דיסני – פו הדוב או בלו הדוב? אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומפתיעה, אתם יכולים ללכת על בטוח – דובי ענק ישמח כל ילד ומבוגר. דובי מיוחד זה ילווה כל ילד או מבוגר לאורך שנים ארוכות, ויזכיר תמיד את היכולת המופלאה של כל אחד מאתנו לשמוח מהדברים הקטנים.

הדובי שהפך לסמל האהבה

בישראל נוהגים לחגוג את חג האהבה פעמיים – פעם אחת בוולנטיין ופעם אחת בט"ו באב. ובואו לא נשכח אירועים פרטיים נוספים כמו יום נישואין, יום אירוסין ואפילו ימי הולדת של בן או בת הזוג. באירועים מיוחדים ומשמעותיים אלה חשוב להפתיע עם מתנה מיוחדת במינה. הדובי הענק הפך כבר מזמן לסמל אהבה בלתי מעורער. הדובי הפרוותי הגדול הוא מגן ומחבק, ומתאים לילדים ומבוגרים כאחד. הילדים אוהבים להתחבק איתו, לטפס עליו ולקחת אותו לכל מקום ברחבי הבית. גם בן או בת הזוג יכולים להתמוגג למראה הדובון ולהיזכר בילדותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז ללא ספק, אם תחליטו להביא במתנה דובי ענק לאהובי לבכם, תוכלו לזכות בוואו ובענק!

מי כמונו הדובים – דובים מכל הסוגים

 היום לא מספיק לבחור דובון במתנה. אם אתם רוצים להפתיע באמת את בני הזוג והילדים, חשוב לבחור בדובונים איכותיים וייחודיים. אם תחפשו, תגלו דובים העשויים מחומרים חזקים במגוון רחב של סוגים:

  • דובי קלאסי בצבע שמנת בגודל 1.50 מטר ו-1 מטר– זהו דובי בעיצוב עדין המגיע עם פפיון אפרפר. מתנה רומנטית במיוחד לבת זוג, כמו גם מתנה מתוקה לילדה.
  • דובי לבן עם נגיעות של אדום ,הדובי המחייך בגודל 1.60 מטר– דובון קלאסי נוסף המתאים לחוויה רומנטית. זהו דובי לבן המגיע עם חלקי אוזניים, כפות רגליים ואף בצבע אדום.
  • דובי חום, דובי חום ולבן דובי סופר מלא בגודל 1.60 מטר – הדובי החום החמוד מזכיר במקצת את הדובונים שאירחו לנו חברה בימי הילדות. זהו דובי מלא המאופיין ברכות ובחוזק.
  • דובי פנדה , דובי הסופר ענק בגודל 2 מטר –  אי אפשר להשלים את קולקציית הדובים ללא דובי פנדה שחור-לבן חמוד המתאים כמתנה לאנשים שמצפים למשהו לא שגרתי..
  • דובי אמריקאי, דובי “סופר מלא” קטיפתי 1.6 מטר -דובי מלא נוכחת מחבקת שניתן להתכרבל עימו בצבע ורדרד, לבן או חום בהיר

הדובי שעוזר לכם לבקש סליחה

דובי ענק הוא דובון כל כך מיוחד שהוא לא רק מתאים לאירועים רשמיים או פרטיים, אלא גם לרגעים הקטנים של החיים. כך למשל, הדובון הרך מרכך אף יותר את המצב בעת מריבה ופשוט מסייע לכם להתנצל ולהשיג את המחילה שאתם מבקשים מהצד השני. לדוגמה, נניח שרבתם עם בן או בת הזוג מריבה רצינית וקשה. כעת אתם ממש מתגעגעים ותעשו הכול כדי שהם יחזרו אליכם. ובכן, אחת הדרכים המקוריות היא להזמין דובון ענק ומלא באהבה לביתם. ההפתעה מובטחת והסליחה תבוא במהרה.

חוגגים יום הולדת עם דובון ענק

דרך נוספת לנצל את הימצאותו של דובי ענק היא לחגוג יום הולדת לילדים. אחרי שתזמינו את הדובי לביתכם ותפתיעו את החוגגים הקטנים, הדובי יהפוך לחלק מאווירת יום ההולדת. דובון לבן, חום או דובי פנדה ישתלב בצורה מדהימה בין הבלונים, הקישוטים שמסביב, המשחקים וכמובן, הרגע של העוגה ופתיחת המתנות. ללא ספק, אף מתנה לא תשתווה אל הדובון הענק.

בוחרים דובי ענק בלחיצת כפתור

מחפשים דובי ענק כדי להפתיע את כל מי שאתם אוהבים? דובי ענק תל אביב הוא התשובה. כאן תמצאו דובים במחיר תחרותי שאינו מגיע על חשבון האיכות. כבר לא צריך לצאת ולהסתובב בין החנויות, כאשר אתם יכולים פשוט להיכנס לאתר האינטרנט ולבחור את הדובון שלכם.  הזמינו עכשיו והתכוננו לפרצופים מלאי הפתעה.

Back to top button