מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: נקים ממשלה עם גנץ, ליברמן והמשותפת יתמכו מבחוץ

יו"ר העבודה גשר מרצ ח"כ עמיר פרץ עם עשרות פעילים ערך הבוקר (שישי) סיור במרכז העיר ירושלים. ח"כ פרץ יחד עם ציבור התושבים שרו במדרחוב בן יהודה, כיכר ציון בירושלים את השיר סלאם.

צילום: דוברות

יו״ר העבודה גשר מרצ, ח"כ עמיר פרץ, הודיע היום בכנס פעילים על המתווה ליום שלאחר הבחירות כי "בהמשך להסכמות שלנו עם בני גנץ, ראשית נשביע ממשלה של העבודה גשר מרצ עם כחול לבן כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ. אני אקח על עצמי את תפקיד המגשר, כמבוגר האחראי, ואפעל להרחבת הממשלה לאחר השבעתה."

פרץ הוסיף, "הממשלה תתחייב לחדד את תהליך השלום, להעביר תקציב חברתי חדש ולמנות שר ערבי בממשלה, פרופ’ עליאן אלקרנאווי, כחלק מהצורך להרגיע את המתח בין יהודים לערבים וליצור חיים משותפים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות

דבריו של פרץ נשמעו בליכוד וסייעו לראש הממשלה נתניהו להמשיך ולדבוק בקמפיין "בלי טיבי אין לגנץ ממשלה", ואמר, "האמת נחשפה: גנץ סגר ממשלה עם מרצ, בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן. ממשלה כזאת היא סכנה לביטחון ישראל. עוד שני מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה!"

בתגובה לדברי נתניהו אמר ח"כ עמיר פרץ כי "ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום שגורר את ישראל למערכת בחירות רביעית הוא הסכנה האמיתית. נתניהו מסוגל לשעבד את כל האינטרסים הביטחוניים של ישראל – רק כדי להיחלץ מאימת הדין. אנחנו נקים ממשלה של שינוי ותקוה, של צדק חברתי ושלום, עם תקציב חברתי חדש שיתן מענה לכל המצוקות החברתיות בישראל. זה יקרה רק בלי נתניהו."

צילום: דוברות
צילום: דוברות
צילום: דוברות

תגובה אחת

Back to top button