מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "כך נראית מאפיה", נתניהו: "אין לי קשר להקלטות"

שני המועמדים לראשות הממשלה בבחירות לכנסת ה-23, יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ קיימו ראיונות ב"מטה המרכזי" בחדשות 13 בהנחייתה של איילת חסון.

בני גנץ התייחס להקלטות יועץ הקמפיין של מטה כחול לבן, ישראל בכר ואמר כי "ישראל בכר עשה מעשה חמור, הסיפור הזה בושל, משכו אותו בלשונו. ההקלטה נשמעת לי לא אותטנית, ניצלו חולשה אחרת וגררו אותו בלשונו. כך נראית מאפיה".

לגבי הדברים שנשמעו בהקלטה שנאמרו לכאורה על ידי חה"כ עומר ינקלביץ', אמר גנץ כי "חברת הכנסת עומר ינקלביץ הכחישה שאמרה את הדברים ואני מתקדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ תקף את נתניהו ואמר כי "ראש הממשלה צריך להתנהג כמנהיג מדינה ולא כראש חבורת נוכלים, או איש מאפיה".

גנץ התייחס באופן ברור בנוגע לרשימה המשותפת ואמר בניגוד לקמפיין השקרי של הליכוד ולדבריו של ראש הממשלה נתניהו שחוזר על כך שוב ושוב כי "חברי הרשימה המשותפת לא מגנים מספיק את מדיניות הטרור. לא נישען על הרשימה המשותפת ולא נשב איתה"

על האפשרות לממשלת אחדות אחרי בחירות 2019 ב׳ אמר גנץ, "לא הסכמנו כי נתניהו היה מפר את הסכם הרוטציה, כל הסכם איתו לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכחיש בראיון ב"מטה המרכזי" שיש לו קשר להקלטת יועצו של גנץ ואמר: "אין לי קשר להקלטות בכר, הן עדות מהחדר. דבריו של בכר מטלטלים, הוא מצטט חברת כנסת קרובה לגנץ".

על ההשוואה שלו לארדואן שעושים כחול לבן בקמפיין הבחירות שלהם אמר: "גנץ משווה אותי לרוצח המונים והוא מדבר על הסתה?".

על אנשי המוסד והשב"כ לשעבר שאמרו כי הוא מסוכן למדינת ישראל אמר כי "ראשי מערכת הביטחון שתקפו אותי, אלו אנשים עם עמדה פוליטית ברורה".

איילת חסון שאלה את נתניהו על הסערה האחרונה ברשתות החברתיות סביב הפרסום של בנו, יאיר בנוגע לדנה כשדי ואמר: "אני אוהב את בני יאיר, הרבה פעמים אני לא מסכים עם מה שהוא כותב, הערתי לו על כך". הוא הוסיף, "לא מעניינת אותי צנעת הפרט של בני גנץ, מעניין אותי ביטחון המדינה!".

נתניהו התייחס לדברים של ליברמן היום, כי העביר מסר למלך ירדן בעניין סיפוח בקעת הירשן ואמר כי "זה הכל דיבורים הזויים של ליברמן, זה קשקוש מוחלט
ליברמן חבר לשמאל, הוא לא יהיה חלק ממשלתי, אי אפשר לסמוך עליו, הוא לא אמין".

על עניין פרשת מניות הפלדה אמר נתניהו: "לא הייתי ראש ממשלה, הייתי אזרח, אני משקיע טוב". אלא הפרשן המדיני והפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר אמר כי רכישת המניות היו בתקופה שנתניהו היה יו"ר האופוזיציה ומכירתן הייתה כשנתניהו כן היה ראש ממשלה.

תגובה אחת

  1. אנו נחשפים לכל-כך הרבה הקלטות ועבירות בתפקיד לטובת ביבי – כולל מינוים, דרישות להעמיד לדין, חוסר שיתוף פעולה של משרדים עם צרכי אוכלוסיה – כי שרים שעומדים בראשם מעוניינים בתמיכה במשטר קיים ולא במה שקורה בשטח. צמצום תחרות שהביא לתחומים בלתי נתפשים של אוכל כנגד הקפאת עליה במשכורות… אין ספור של דברים שהמחשבה הראשונה שמתקבלת ב"חשיפה" הבאה שהיא גם מפוברקת או מבואימת לצורך קידום אינטרסים של המשך קיום מצב עכשיוי. ברור שגם ביבי לעולם לא יתקוף איראן. גם לא ארה"ב בשל פגיעותה של ישראל. אז לא היה טעם לומר את מה שמשמיעים בהקלטה. רק לצורך פגיעה בשם הטוב של גנץ. ומי מעוניין בכך אינו סוד.

Back to top button