מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: נתניהו הולך לשבש את יום הבחירות – הוא עשה זאת בעבר

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ אמר הערב (שבת) כי "בראשות ממשלת ישראל עומד אדם שמתנהל כמו במאפיה. הוא כבר לא מסתפק בהפצת רעל על מועמדים יריבים, עליי, אלא גם עליכם. וזה רק הקדימון למה שהם מתכננים כאן אחרי הבחירות: מדינה קיצונית, מפולגת, שאזרחיה שונאים אלה את אלה. יום אחרי הבחירות, הוא יעשה הכל כדי להעביר את חוק ההימלטות שיבטל את המשפט שלו. ואחר כך פסקת התגברות שתמנע מבית המשפט לבקר את ההחלטה. נתניהו מפעיל ברשתות את כלבי התקיפה שלו שיפעיל את כלבי התקיפה שלו במסעות שקר, שיימיינג, והסתה. הוא רוצה לפטר את היועץ המשפטי שהוא מינה, הוא רוצה להכניס לכנסת כהניסטים".

צילום: אבישי פינקלשטיין

גנץ קרא לפעילים והזהיר אותם: "אני כבר מזהיר אתכם- נתניהו הולך לשבש את יום הבחירות- הוא עשה זאת בעבר, ויעשה זאת באמצעים יותר מתוחכמים ביום הבחירות הזה. אנחנו נערכים לכל תרחיש ואני מבקש מכם להיות עירניים בשטח ולשדר אחורה כל חשד לזיופים והטעיות."

גנץ הוסיף כי "הכתפיים שלי היו רחבות כשעשיתי מסעות כמפקד בצבא, הן היו רחבות כרמטכ"ל, להוביל את צה"ל במבצעים גדולים, הן היו רחבות מספיק כדי לעשות מפץ שהחזיר את התקווה להחלפת השלטון. והן רחבות מספיק גם עכשיו כדי להוביל יחד עם שותפיי ויחד איתכם לניצחון בבחירות האלו ולהפסיק את השיסוי- בין ספרדים למזרחים, בין יהודים וערבים, בין דתיים לחילונים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר כחול לבן, בני גנץ (ללא קרדיט)

10 תגובות

  1. כפי שהוכח בינתיים מי שמתנהל כמו מאפיה זה אתה והתנהלותך המושחתת בממד החמישי…וכמו סוטה מין שבהיותו בגיר חשף את ערוותו בפני ילדה בת שבע… כשחיילנו נלחמו במבצע צוק איתן עליו פיקדת היה לך הזמן לצלם בסלולר שלך משתעשע עם אבר מינך החשוף ולשלוח לידידה בחו"ל .. שהיום נמצאים בידי האיראנים וגורמים עוינים אחרים..כמקור לסחיטה . וגם 2 הראשים האחרים בכל"ב לא טמנו את ידם בצלחת של "ניקיון כפיים" אשכנזי בפרשת הרפז והונאת ענק ב"שמן"… והלפיד בפרשת מילצן ומוזס…ועכשיו יש לך גורם להאשים אם לא ביבי."המשחת " שבשבש את הבחירות. היה לי רוב.

  2. כל מה שקורה -עמיר פרץ=ממשלת מיעוט ליברמן =ישב רק עם עצמו גנץ אשכנזיולפיד =היסטרייה בעקבות החשיפותבשבוע האחרון מעיד על דבר אחד בלבד קריסה טוטלית של השמאל

  3. גנץ למה עומר ינקלביץ קוראת לך טיפש ואפס האם זה בגלל שהיא יודעת שאין לך ביצים ואתה שפן?

  4. אתה לא חושב שהוא עשה המון למען המדינה ויש הוכחות אתה יכול לא לבחור נו אבל התגובה שלך לא במקום וזה רק יזיק לגנץ

  5. נראה שגנץ כבר מכין את תרוצי ההפסד שלו ושל מפלגת משרד הפרסום כחול לבן.
    הוא נכשל בתפקידו הראשון באזרחות, נכשל להקים ממשלה למרות שהיו לו יותר מנדטים, יותר לא נצביע לו, לא רוצים בחירות רביעיות.

  6. איזה המצאות ממה אתה פוחד או שמפחידים אותך אם כך אינך יכול להיות ראש ממשלה

  7. לא מתאים לאחד שרוצה להיות ראש ממשלה להגיע למשפט כזה אולי זה מרוב יאוש מי יודע איך למשל הוא יכול לשבש את הבחירות אני לא מבין העיקר להוציא מילים ללא הוכחות

Back to top button