טכנולוגיהמבזקים

ראש המוסד לשעבר: האפליקציה מסכנת את הביטחון, הסירו אותה מיד

ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו התייחס לאפליקציית "אלקטור" ואמר כי "כל מי שמחזיק סים ישראלי, פעיל חמאס בשכם או בעזה וידידנו מהחיזבאללה שיושב בביירות או פעיל של משמרות המהפכה שיושב בטהרן, יכול להוריד את האפליקציה. ברגע שהוא יודע את שמו של מח"ט או איש מוסד, הוא יכול להקליד באופן מיידי, להוריד את הכתובת שלו ושל כל בני המשפחה."

פרדו הדגיש כי "כל מי שמחזיק היום באפליקציה מסכן את אנשי הביטחון של מדינת ישראל באשר הם. אנא הסירו את האפליקציה, תמחקו אותה ואל תשתפו אף פרט באפליקציה"

כזכור, מוקדם יותר היום הוגשה עתירה תקדימית לבית משפט השלום בהרצליה, כנגד מפלגת הליכוד וחברת "אלקטור" על סך מיליון שקלים. התובעים טוענים כי השימוש של הליכוד ואלקטור במידה עליהם, פגע בפרטיות שלהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד יהונתן קלינגר, המייצג את התובעים אמר כי "הגיע הזמן שאנשים ילמדו לאבטח את המידע הרגיל שהם מקבלים. מי שפוגע בפרטיות, צריך לדעת שזה יכאב לו בכיס. אולי ככה נחנך את המפלגות לשמור עלינו."

תגובה אחת

  1. תקפו את גנץ שחדרו לטלפון שלו. ומי יודע אולי המתחרה חדר. כאן הליכוד השאיר את כולנו חשופים לכל אוייב הקיים על פני האדמה. מחדל בטחוני ואזרחי פנומנלי שנשלם עליו בדם.זה הליכוד של היןם חסר אחריות מסית ומשניא. זו דרכם לשמור בשלטון מנהיג שעומד למעל עברות חמורות וכל מטרתו להציל את עורו ועור בני משפחתו המטורללים. יש להוציאם מבלפור ומהר.

Back to top button