מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו: המצעד אל הקלפי – חברי כנסת מצביעים

אזרחי ישראל ובהם גם חברי הכנסת יצאו היום (שני) להצביע בפעם השלישית תוך שנה ובתקווה גדולה שזו גם תהיה הפעם האחרונה ותוקם כבר ממשלה יציבה בישראל שתוכל לעבוד למען האזרחים.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין הצביע הבוקר בקלפי המוצבת בבית הספר ״יפה נוף״ בירושלים ואמר: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה ומטונפת כמו המערכת שנגמרת היום, ולא מגיעה לנו תקופת חוסר היציבות הבלתי נגמרת. מגיעה לנו ממשלה שתעבוד עבורנו".

ראש מפלגת קול הנשים, ד"ר מזל שאול, הצביעה הבוקר בקלפי שסמוך לביתה באזור: "רק מפלגת קול הנשים תביא מנהיגות אחרת, מנהיגות חומלת, שתיתן מענה לאזרחים בכל תחומי החיים שכל המפלגות הגדולות זנחו. זה הזמן להצביע נ׳ בקלפי ולהוציא את מדינת ישראל מהפלונטר שנקלעה אליו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש מפלגת קול הנשים, ד״ר מזל שאול

שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים ואמר כי "התשובה שלנו למסע ההסתה נגד הציבור החרדי היא בקלפי. צאו להצביע"

השר ליצמן ציין כי "הצבעה ליהדות התורה היא התשובה לכל ההסתה וההכפשות נגדנו מליברמן ולפיד. הציבור שלנו נשמע לרבותיו ואני קורא לכולם להצביע ולהגדיל את כוחה של יהדות התורה בפתק ג’. כל פתק ג' בקלפי זה חיזוק לימין. אנו מתפללים ומייחלים לניצחון גדול בעזרת השם."

"אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע בבחירות ללא חשש מהקורונה. משרד הבריאות שולט במצב ואנו מסדרים גם למבודדים אפשרות להצביע בקלפיות ייעודיות. כלל הציבור שיבואו להצביע ללא כל חשש או היסוס."

ליצמן הדגיש כי "יש להיזהר מהודעות פייק ניוז במהלך היום הזה. רק משרד הבריאות אחראי להודיע על נושא הקורונה, ועדת הבחירות המרכזית יחד עם משטרת ישראל ישמרו על כך".

שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן
שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן
שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן

חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) הצביע במושב זמרת שבעוטף עזה ואמר, "הילני מצביעה בפעם השלישית והיא עוד לא בת שנה… נאחל לעם ישראל שתקום בעז"ה ממשלת ימין יציבה וטובה בראשות בנימין נתניהו. שבפעם הבאה שתצביע, תבין על מה מדובר כמו אחיה טל בן ה-5. יוצאים. מצביעים. מנצחים. בעז"ה."

חה"כ ד"ר שלמה קרעי

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הצביע הבוקר יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע.

מחוץ לקלפי, מסר בן גביר: "הבוקר הזה זה בוקר של נצחו האמת על השקר. במשך כל השנים האחרונות מסתובבים פוליטיקאים שמספרים לנו כמה הם "ימין". כמה הם יפנו את חאן אל אחמר, יטפלו בחמאס וישנו את מערכת המשפט. יום למחרת הבחירות, אף אחד לא רואה אתכם. אף אחד לא מסתכל לכם בעיניים. אף אחד לא מנסה ולא מתיימר לקיים את ההבטחות שהוא הבטיח יום לפני. הבוקר הזה, זה בוקר שאפשר ליצור אלטרנטיבה. בוקר להצביע לאנשים שמילה שלהם זו מילה. אני מבקש מכם, הצביעו עוצמה יהודית. שימו 'נץ' בקלפי. זו האלטרנטיבה, זו הבחירה, זו האמת".

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר

רא״ל (מיל׳) גבי אשכנזי, כחול לבן: "אני קורא לכל אזרחי ישראל ללכת ולהצביע. זה קרב צמוד וכל קול קובע! מי שלא רוצה בחירות רביעיות- רק כחול לבן בקלפיות! זו שעה גורלית למדינת ישראל. מי שרוצה שינוי ואחדות, צריך לצאת להצביע. היום, התקווה תנצח."

רא״ל (מיל׳) גבי אשכנזי

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ הצביע הבוקר בראש העין ביחד עם אשתו רויטל. גנץ אמר עם יציאתו מהקלפי: "בימים האחרונים כולנו נחשפנו לשקרים, הקלטות ומערכת שמנסה לשסות אותנו אחד בשני. אני מקווה שביום הזה נתחיל בתהליך של ריפוי ושנתחיל לחיות אחד עם השני ביחד. אני קורא לכולם ללכת להצביע. לא להיגרר לא אחרי שקרים ולא אחרי אלימות. הסתובבתי ופגשתי אלפי אנשים בתקופה האחרונה ואני מקווה שהיום נוכל להוציא את ישראל לדרך חדשה".

בני גנץ ואשתו רויטל מצביעים בקלפי בראש העין
בני גנץ מחוץ לקלפי הבוקר

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ הצביע בקלפי תל אביב ואמר: "הגענו לרגע האמת. זהו יום גורלי לעתיד מדינת ישראל. כל אזרח שהדמוקרטיה הישראלית חשובה לו חייב לצאת להצביע ולהשפיע. יש רק פתק אחד שיבטיח לשחרר את המדינה מלפיתת החנק של נתניהו וגם שתקום פה ממשלת שלום וצדק חברתי אמיתית. פתק אמת. יש לנו את הרשימה הכי טובה והכי ערכית. אנחנו נהיה חלק מהממשלה שיקים בני גנץ. נמנע בחירות רביעיות ונביא סוף סוף תקווה לישראל. לכו עם האמת שלכם".

צילום: רענן כהן

שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, הצביע ברעננה, מלווה ברעייתו גילת. "הבחירות האלה הן לא על השמצות וטינופים, הן על החיים שלנו. על מי יגבה את חיילי צה״ל ולא מי יטנף על היריב הפוליטי שלו." אמר בנט והוסיף, " יש גם דרך אחרת, נקייה וטובה, של אהבת ארץ ישראל. תבחרו טוב, תצאו להצביע".

שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט
שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט
שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה: "היום צריך לתקן את תוצאות בחירות ספטמבר. היום כל איש ואשת ימין יוצאים להצביע. לא מוותרים על אף קול, כל אחד קובע!"

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין
יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין

יאיר לפיד לאחר ההצבעה בקלפי: "לא הלכתי עכשיו להצביע למפלגה, הלכתי להצביע על השאלה איזו מדינה תהיה פה מחר. אם תהיה לנו מדינה טובה, הגונה, מכבדת ומאחדת או מדינה של פיצול ופחד ושנאה וכל אזרח ישראלי צריך היום ללכת ולנקוט עמדה על השאלה איפה הוא רוצה לחיות ובעיקר איפה הוא רוצה שהילדים שלו יחיו."

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

שר התיירות יריב לוין מצביע יחד עם אשתו יפעת בקלפי בעיר מגוריו מודיעין.

שר התיירות יריב לוין עם אשתו יפעת

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון הצביעה הבוקר יחד עם בעלה אילן בקלפי בזכרון יעקב.

שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון עם בעלה אילן

מועמדת "ימינה" שרה ב"ק הצביעהבקלפי שבכפר עציון.

מועמדת "ימינה" שרה ב"ק

ח"כ אופיר סופר הצביע בקלפי במושב טפחות שבגליל

ח"כ אופיר סופר

ח״כ ניר ברקת עם אשתו בברלי בקלפי בבית הכרם בירושלים.

ח"כ ניר ברקת עם אשתו בברלי

ח״כ גדעון סער (הליכוד) הצביע הבוקר יחד עם רעייתו גאולה בקלפי הסמוכה לביתו.

ח״כ גדעון סער

ח"כ קטי שטרית (הליכוד): "הצבעתי הבוקר בבית שמש עם חברים ובני משפחתי. כולנו מאוחדים ותומכים בליכוד בראשות בנימין נתניהו. הניצחון בהישג יד, אסור להיות שאננים. בבחירות הקודמות אני נכנסתי על חודם של קולות ספורים. כל קול קובע! צאו להצביע מחל!"

ח"כ קטי שטרית

יו"ר גשר ומספר 2 ברשימת העבודה-גשר-מרצ, חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, הצביעה הבוקר עם משפחתה בקלפי ברשפים. "אנחנו עושים את זה בשביל הילדים שלנו, בשביל הדור הבא. שמים אתכם בראש סדר העדיפויות. אני מקווה שזו תהיה המערכה האחרונה לשנה זו והמכרעת, שזו תהיה הכרעה שלא תביא רק לשינוי פרסונלי, אלא לשינוי של מדיניות, למדיניות שרואה את האזרח." אמרה ח"כ לוי אבקסיס.

צילום: דוברות העבודה-גשר-מרצ

תא״ל (במיל׳) מירי רגב, שרת התרבות והספורט, הבוקר באתר ההצבעה בראש העין: "הבחירות הן בחירות גורליות, אנחנו בקרב על הבית, נלחמים על כל קול. אנחנו נמצאים מנדט אחד מהניצחון וזה תלוי רק בכם. ליכודניקים יקרים, צאו והסתערו על הקלפיות כדי למנוע ממשלת שמאל בראשות גנץ התלויה באחמד טיבי. צאו, תצביעו ותכריעו."

שרת התרבות והספורט, תא״ל (במיל׳) מירי רגב
שרת התרבות והספורט, תא״ל (במיל׳) מירי רגב

שר החינוך רפי פרץ בקלפי באופקים יחד עם ראש העיר איציק דנינו ופעילי ׳ימינה׳: ״צאו להצביע טב-ימינה. כולם יוצאים, אף אחד לא נשאר בבית.״

שר החינוך רפי פרץ
שר החינוך רפי פרץ

ח״כ רויטל סויד הגיעה להצביע בקלפי ברעננה עם בתה אדל: "זהו רגע האמת. אני קוראת לכל מי שעוד מתלבט – שימו 'אמת' בקלפי, תתחברו למי שאתם באמת, ואל תלכו שולל אחרי אגדת 'המפלגה הגדולה' שהופרכה פעמיים רק בשנה האחרונה (ואגב, גם לפני). יש חשיבות רק לגודל הגוש. הצבעתם 'אמת', הצבעתם גם למהפך וגם להשפעה שלנו ולא של הימין בכחול לבן. ברגע האמת, רק 'אמת'".

ח״כ רויטל סויד

ח״כ היבא יזבק הצביעה בנצרת: "הרשימה המשותפת היא הקול שלי והקול שלכם – נגד ההסתה, בעד שוויון לאומי אזרחי ומגדרי לכולם. זה השמאל האמיתי היחיד כאן והתשובה לכל מי שמעוניין בחיים משותפים באמת. 16 מנדטים למשותפת – כוח גדול נגד הגזענות."

ח״כ היבא יזבק
ח״כ היבא יזבק

ח"כ הרב ישראל אייכלר הצביע בקלפי הסמוכה לביתו. אחר ההצבעה אמר לכלי התקשורת: "ברוך השם זכינו לקדם שם שמיים בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל. אנחנו עושים את ההשתדלות הקטנה והשם יעשה עבורנו את המלחמה הגדולה – מלחמה להשם בעמלק מדור דור. הלילה זה ז' אדר, ביום זה נולד משה רבינו שהביא ישועה לעם ישראל. ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם."

ח"כ הרב ישראל אייכלר

שר העלייה והקליטה, אלוף במיל', יואב גלנט הצביע הבוקר במושב עמיקם. השר גלנט: "מצביעי הליכוד – הצביעו וננצח. הניצחון במרחק נגיעה, צאו להצביע".

השר גלנט. צילום: שחר גיאת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו הצביעו בבחירות, בקלפי בביה"ס "בית חינוך עירוני ג'" בירושלים.

ראש הממשלה נתניהו: "אני קורא לכולם ללכת להצביע. זו זכות דמוקרטית גדולה, ואנחנו צריכים להיות גאים בה. לבוא בזקיפות קומה ובביטחון להצביע. אני אומר ב"ביטחון", כי אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי לטפל בנושא הבריאות והקורונה. אין לכם מה לדאוג, רק דבר אחד – אל תשמעו לפייק-ניוז ולניסיונות למנוע מכם לבוא להצביע".

צילום: מרק ישראל סלם

Back to top button