מבזקיםפוליטי / מדיני

ריבלין: מערכת בחירות איומה ומטונפת, יש בי רק תחושת בושה קשה

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין מימש הבוקר (שני) את זכות ההצבעה לבחירות לכנסת ה-23 בקלפי המוצבת בבית הספר "יפה נוף" בירושלים. מיד בתום ההצבעה, קרא הנשיא לכל אזרחי ישראל לממש את זכותם ולצאת להצביע.

"זהו בדרך כלל יום חג, אבל למען האמת אין בי שום חגיגיות. רק תחושת בושה קשה, מולכם, אזרחי מדינת ישראל," אמר הנשיא בכובד ראש: "זה פשוט לא מגיע לנו. לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה ומטונפת כמו המערכת שנגמרת היום, ולא מגיעה לנו תקופת חוסר היציבות הבלתי נגמרת. מגיעה לנו ממשלה שתעבוד עבורנו."

"ולכן," חתם הנשיא את דבריו וביקש: "צאו להצביע. כל הצבעה נכונה. כל קול הוא קולכם. צאו להשמיע אותו. אני מאוד מקווה שנתראה פה שוב רק ב-2024, או לפחות שלא אפגוש עוד מערכת בחירות כנשיא המדינה היקרה הזו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

10 תגובות

  1. מר ריבלין נשיאנו היקר אני שותפה להרגשתך אך מצד שני נתת יד לגועל הזה כשאיפשרת לגועל להרכיב ממשלה למרות כתבי האישום אני תקוה שהפעם לא תעשה זאת

  2. לריבלין יש חלק בזוועה, בהישארותו של הנוכל בתפקיד רה"מ, גם אם ממשלת מעבר – הוא מתנהג כראש ממשלה לכל עניין ותפקיד. אסור הפעם להטיל עליו להישאר במעמד רה"מ – יהיה מה שיהיה. אדם עם כתבי אישום כבדים – גלויים ונסתרים – שעשק וממשיך לעשוק את המדימה ואזרחיה, אינו יכול בשום אופן להתמנות לראש ממשלה!!!! לא זמני ולא נבצר, ובטח לא קבוע!!!

  3. האם תתן יד למועמד לראשות ממשלה שעומד להשפט בגין 3 כתבי אישום ולפנינו חקירת בגידת הצוללות,המניות ושוד הגז ?!
    האם תתן יד למי שהסית ושיסע ופילג את העם?!
    האם זה סולם הערכים שנעביר לילדינו ולנכדינו?!

  4. אתא. לא. הנשיא. של. הימין אתא נשיא של השמאל בכין אתא פשוט פוחד

  5. כבוד הנשיא אתה גם אשם בכול הבלגן,, כול הזמן נעשים כאן עבירות ואתה אומר החוק שותק, החוק לא שותק אתה שותק,

  6. נשיא שתומך השמאל במקום להיות נטראלי בושה אתה וכל החונטרה שלכם הבאתם למצב הזה על מה אתה מלין אלא על עצמכם בלבד

  7. נשיא מנותק מבני עמו… נשיא שאותי הוא מגעיל. אני לא רואה בו כמי שמייצג בוודאי לא אותי. אולי את הרשימה או את הרשות. עדיף שיתאדה כי הוא רק הורס כל חלקה טובה.

  8. אתה בושה וגועל עמי בחר לך אליהם עוכר ישראל יש בורא לעולם והיהודים רוצים להמליך את מלך מלכי המלכים סופכם קרוב העמלקים ארורים

  9. הבושה הקשה מורגשת כבר 3 בחירות. מערכה של הכשפות, ביזיון, תמונות מכוערות ומבישות בווטסאפים לצד ניצול בוטה במערכות שלטון ואנשים פרטיים.

  10. ממש מסכים איתך הם לא יתנהגו כ נבחרי צבור אלה כמו ארגון פשע איזה מילים והשמצות לעג וקלס אחד לשני והכל היה חשוף בכל אמצעי התיקשורת לעניי ילדנו ממש גועל נפש ואחרי כל זה אני חושב האם בכלל כדאי ללכת לבחור לא יודע

Back to top button