חדשות הארץמבזקים

המשטרה: לא נרשמו אירועים חריגים, טופלו מקרים בודדים ונקודתיים

החל משעות הבוקר (שני) המוקדמות נערכת משטרת ישראל בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה הפרוסים ברחבי הארץ, על מנת לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

לצד ההיערכות המבצעית של אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב באזורי ריכוזי הקלפיות, פועלת משטרת ישראל בכדי לתת מענה הולם גם לאירועי השגרה ולמאות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור נפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל.

עד כה לא נרשמו אירועים חריגים וכמעט ולא היו אירועים שדרשו את התערבותה וטיפולה של משטרת ישראל בקשר לסדרי הבחירות, למעט מקרים בודדים ונקודתיים שטופלו מאז שעות הבוקר, בהם ניסיונות לחלוקת פתקים למצביעים מחוץ לקלפיות לצורך הצבעה במספר מוקדים ברחבי הארץ, ואירועי סדר מינוריים שטופלו ע"י המשטרה בסמוך למוקדי הצבעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, פועלים וימשיכו לפעול לאורך היום בריכוזי הקלפיות ובסביבתם בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות, לשמור על הסדר הציבורי ועל שלום הציבור ובטחונו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button