מבזקיםפוליטי / מדיני

עוצמה יהודית לא פרשה מהמירוץ, דורשים לפתוח בחקירה

עוצמה יהודית פנתה לראש אגף החקירות במשטרה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה בעקבות דיווחים רבים על נסיון להטות את תוצאות הבחירות ולהוציא מהקלפיות פתקי עוצמה

לאחר שבבוקר (שני) דווח כי הגיעו אנשים לכמה קלפיות ברחבי הארץ עם מכתבים מזויפים בשם מנכ"לית ועדת הבחירות לפיהם כביכול עוצמה יהודית פרשה מהמירוץ, בעוצמה יהודית פנו לפני זמן קצר ליועץ המשפטי לממשלה ולראש אגף החקירות במשטרה ניצב יגאל בן שלום, בדרישה לפתוח בחקירה דחופה ולמצות את הדין עם מזייפי המכתבים.

למחלקה המשפטית של עוצמה יהודית הגיעו החל משעות הבוקר פניות רבות בהן דווח כי מקלפיות רבות הוצאו פתקי המפלגה במכוון. בעוצמה יהודית פנו בעקבות הדברים אף למנכ"לית ועדת הבחירות, עו"ד אורלי אודס, בבקשה דחופה להוציא מכתב רשמי מטעם ועדת הבחירות בו יובהר כי עוצמה יהודית לא פרשה מהמירוץ, וכן לחדד בפני הוועדות האזוריות כי עוצמה יהודית לא פרשה מההתמודדות בבחירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעוצמה יהודית מוסרים: "הגיע הזמן שהמשטרה וגורמי אכיפת החוק ימצו את החוק עם העבריינים מימינה וממפלגות אחרות שמנסים לזייף את התוצאות ולגנוב את הבחירות. עוצמה יהודית מתמודדת עד הסוף, ואנו קוראים לכל איש ימין שרוצה נציגות אמיתית בכנסת ולא פוליטיקאים שמרמים אותו, להצביע לעוצמה יהודית".

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button