בריאותמבזקיםפוליטי / מדיני

18 הקלפיות המיוחדות למבודדי הבית נסגרו, הצביעו 4,073 אנשים

18 הקלפיות המיוחדות למבודדי הבית שהוקמו ע"י ועדת הבחירות המרכזית ברחבי הארץ ואוישו ע"י למעלה מ-100 חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום נסגרו בשעה זו. בקלפיות אלו הצביעו 4,073 אנשים שמימשו את זכותם הדמוקרטית לבחור לכנסת ה-23. ממגן דוד אדום נמסר כי "הכל התנהל כמתוכנן ולא נרשמו אירועים חריגים".

צילום: דוברות מד"א

מנכ"ל מד"א אלי בין אמר כי "הימים האחרונים מציבים בפני מד"א אתגרים נוספים וחדשים. משימות נוספות לצוותים, עומס רב במוקדי החירום והמון סימני שאלה בקרב הציבור. תוך תיאום מלא ובהנחיית משרד הבריאות, צוותי המוקד מספקים מענה מקיף ומקצועי לעשרות אלפי הפונים, הצוותים הרפואיים הגיעו לכל פינה בארץ כדי לדגום את מי שמתעורר לגביו חשד, וקיימת התגייסות מלאה של כלל גורמי המטה והשטח בכל הדרגים למשימה."

מנכ"ל מד"א סיפר כי "לפני ימים אחדים פנתה אלי מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית וביקשה את הסיוע של צוותי מד"א בקלפיות למצביעים השוהים בבידוד. לא היה לי כל ספק שגם במשימה זו יעמדו אנשיי הארגון בהצלחה מרובה. בסיכומו של יום הבחירות אבקש להביע הערכתי הרבה לכל העוסקים במלאכה. אין כל ספק כי הימים האחרונים הביאו עימם אתגרים נוספים וחדשים. בזכותכם, מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, עומד בהם בהצלחה ומראה פעם נוספת כי יש על מי לסמוך בכל מקום ובכל שעה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלי בין ברך את צוותי מד"א על עבודתם ואמר כי "הארגון התברך במשאב אנושי נדיר, עובדים ומתנדבים מסורים ומקצועיים שטובת העם והמדינה עומדת לנגד עינייהם. אבקש להביע את תודתי והערכתי הרבה לכם ולבני ביתכם, המאפשרים לכם לבצע משימות אלה. שאו ברכה להמשך עשייה פוריה והצלחה. בהערכה רבה".

צילום: דוברות מד"א

Back to top button