מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: לא מתכוונים לזוז מ"מ אחד מכל מה שהבטחנו לבוחרים שלנו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן נשא הערב (שני) הצהרה לתקשורת לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה ואמר: "קודם כל אני רוצה להודות לכל התומכים, לכל המצביעים של ישראל ביתנו שהגיעו והצביעו פתק ל' ביום בחירות מאוד מאוד לא פשוט. אני רוצה להודות לכל הפעילים על העבודה שבאמת נעשתה בתנאים מאוד קשים, מאוד לא פשוטים, מערכת התשה, מערכת בחירות שלישית, ועמדו באמת בגבורה ובמשימה. אני רוצה להודות לכל המטה המפלגה, מנהלת המפלגה, לחברים שלי, הח"כים ושרים לשעבר, שכולם התגייסו למען המשימה."

"לגבי עצם התוצאות" הוסיף ליברמן, "אני הסתכלתי על כל המדגמים, שהם שונים מהותית מכל הסקרים האחרונים שפורסמו ע"י אותם סוקרים. הסתכלתי על ההבדלים בין כל מיני סקרים בערוצים שונים וגם כשאתה מסתכל על הגוש החרדי המשיחי שהגיע ל-60 מנדטים, וכל מנדט פה יכול להיות קריטי, אני חושב שלא תהיה ברירה אלא לחכות לתוצאות האמת, ורק אח"כ לעשות הערכת מצב".

ליברמן הוסיף כי "קשה מאוד כשהפערים מצד אחד כ"כ גדולים בין הערוצים, בין המדגמים השונים, וכשאחד הגושים כ"כ קרוב ל-61, כדאי להמתין לתוצאות האמת, לפני שנסיק מסקנות סופיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מה שקשור לישראל ביתנו – אנחנו מפלגה עם משנה סדורה, עם עקרונות, אנחנו לא מתכוונים לזוז מ"מ אחד מכל מה שהבטחנו, מכל מה שהתחייבנו לבוחרים שלנו. לגבי התוצאה עצמה ו-60 מנדטים של גוש נתניהו – אנחנו למעשה ראינו אותה תוצאה בחודש אפריל 2019, כשגם שם אמרו שהחרדי המשיחי הגיע לאותם 60 מנדטים. ואנחנו עדיין לא יודעים בטח ובטח, לא תוצאות מהמעטפות הכפולות ולא גם תוצאות אמת כפי שנראה כנראה רק מחר בבוקר." סיכם ליברמן.

Back to top button