מבזקיםתנועה ותחבורה

הצ'קים האבודים של מנהל ועד הבית בתחנת הצ'קפוסט

צ'קים בשווי של 20 אלף שקלים שיועדו לוועד בית של בניין רב קומות נשכחו בתחנת רעננה – מנהל המשמרת בתחנה מצא את האבידה ואיתר את בעליה לאחר מבצע חיפושים נרחב.

צוות תחנת רעננה מערב, המהווה תחנה סופית אליה מתנקזות אבידות רבות, רגיל להשיב אותן לנוסעי הרכבת, אך את המקרה שארע לאחרונה, מנהל המשמרת בתחנה אלון כתריאל לא ישכח זמן רב.

בסוף השבוע האחרון, ביצע כתריאל סיור בוקר שגרתי בתחנה, כשנתקל במעטפה הזרוקה בין השיחים בסמוך ליציאה מהתחנה. כאשר בדק את המעטפה נדהם לגלות כי היא מלאה בעשרות צ'קים ששווים הכולל עומד על סך 20,000 שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלון כתריאל החל מיד בניסיונות האיתור של בעל הצ'קים, קרא בכריזת התחנה ואף החל להתקשר למספרי הטלפון המופיעים על הצ'קים, אשר התבררו כתשלומי ועד בית של בניין קומות שלם.

לאחר כשעה של מאמצים מול צוותי הרכבת באזור וכן מול אנשי הקשר הרשומים על גבי הצ'קים, אותר בעל האבידה בתל אביב, אשר סיפר בהתרגשות כי הוא מנהל ועד הבית בבניין מגוריו, וגילה לחרדתו שהצ'קים היקרים אבדו לו.

הנוסע הגיע לאחר מספר שעות חזרה לתחנת רעננה מערב, ואסף את הצ'קים שנשמרו בכספת התחנה, תחת משמרת אדוקה של צוות התחנה.

אלון כתריאל סיפר כי "מידי יום אנו מוצאים ברכבת ישראל אבדות רבות, בעלות ערך כספי וסנטימנטלי רב. אני מבקש מהנוסעים לתת תשומת לב רבה לכבודה שלהם, וכמובן אם משהו אבד לא להתייאש ולפנות לצוות התחנה או למוקד שירות הלקוחות במספר כוכבית 5770, ואנו נעשה כל שנוכל בכדי לסייע ולהשיב את האבידה".

צילום: רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל

Back to top button