מבזקיםתנועה ותחבורה

תיעוד: נהג אוטובוס הותקף בירושלים, הקו מושבת למשך שעתיים

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות מודיע כי פעילות קו אוטובוס מספר 68 של חברת אגד בירושלים יושבת הבוקר (חמישי) למשך שעתיים, בין השעות 09:00 ל-11:00. זאת, במחאה על תקיפה אלימה שארעה שלשום נגד נהג הקו אבו אלהווא נאסר, על ידי אחד מנוסעיו. קו 68 נוסע בין האוניברסיטה העברית בהר הצופים לקמפוס האוניברסיטה בגבעת רם.

תקיפה זו הינה חלק משרשרת מתמשכת של אירועי אלימות כלפי נהגי אוטובוסים, כאשר רק לאחרונה הותקף באגרופים נהג קו 274 של אגד הפועל ברחובות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר הבוקר: "לא נשלים עם התופעה האיומה הזאת ולא נקבל כל סוג של אלימות כלפי נהגים מסורים שמבצעים את עבודתם. פניתי לאחרונה לכל מנהלי חברות התחבורה הציבורית ולמנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר אייל ודרשתי להתקין מחיצה מוחלטת שתפריד בין הנוסעים לנהג, כפי שמקובל במדינות רבות בעולם, וזאת לצד צילום 24/7 של פנים האוטובוס. אנו פועלים על מנת למנוע אסון שכן כפי שכבר נוכחנו בעבר, נהגים הותקפו במהלך נסיעה מה שכמעט גרם לתאונות קטלניות. קיבלתי משוב שהנושא מטופל, אך בינתיים תקיפות הנהגים נמשכות. אני מודיע חד וחלק כי בכל פעם שעובדים ונהגים ייפגעו, נשבית את הקו שבו אירעה התקיפה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. מה לעשות התושבים בארץ מלאים בלחצים וחסרים באדיבות ומלאים בקללות איזה מדינה מקסימה יש לנו ממש אור לגויים……. ו…הבושה? נעלמה!!!

Back to top button