מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שלח: יש רוב בכנסת החדשה נגד מדינת נתניהו

ח"כ עפר שלח, כחול לבן: "יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו. וכל אדם בבלוק נתניהו, ששמע אותו אתמול ולא מביע זעזוע עמוק ממה שאמר, צריך לדעת שמאתמול, הוא בצד הלא-נכון של המערכה."

ח"כ עפר שלח, ממפלגת כחול לבן אמר כי "האמירה של נתניהו אתמול, לפיה הוא ניצח בבחירות כי את הרשימה המשותפת לא סופרים, היא הכרזת המלחמה הרשמית שלו על מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. בישראל של האבות המייסדים, כולל ז'בוטינסקי של "בן ערב, בן נצרת ובני", הערבים והלא-ציונים האחרים הם אזרחים שווי זכויות. במדינת נתניהו אין להם זכות לקול ולייצוג ולהשתתפות במשחק הדמוקרטי."

שלח הוסיף כי "בישראל אדם שמדבר כמו נתניהו היה מוגלה לירכתי המליאה וראש הממשלה היה יוצא מהאולם כשהוא מדבר, כמו שעשה שמיר לכהנא. במדינת נתניהו הוא מעז לא רק להציג את עצמו לראשות הממשלה, אלא לדבר גם על אחדות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו. וכל אדם בבלוק נתניהו, ששמע אותו אתמול ולא מביע זעזוע עמוק ממה שאמר, צריך לדעת שמאתמול, הוא בצד הלא-נכון של המערכה" אמר שלח.

ח"כ עפר שלח. צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

Back to top button