בריאותמבזקים

חולה קורונה אושפז בחדר בידוד תקני בבית חולים בילינסון ומצבו קל

מבית החולים בילינסון בפתח תקווה נמסר הערב (חמישי) כי חולה קורונה שאושפז אתמול בבית החולים מצבו קל.

הטיפול בחולה קורונה נעשה באמצעות שימוש במכשיר Tyto החדשני שלראשונה בארץ הוכנס לשירות בכללית וכבר נעשו בעזרתו עשרות אלפי טיפולים ואבחונים, המכשיר מאפשר ביצוע בדיקות ואבחון מרחוק כמו  בדיקות גרון, אוזניים, האזנה לריאות וללב (סטטוסקופ) ומדידת חום ושידור הנתונים הרפואיים לרופא דרך אפליקציה, המחברת את המטופל בשיחת וידאו עם הרופא לצורך אבחון ומתן טיפול כאשר הייעוץ מתועד בתיק הרפואי של המטופל.

מכשיר  Tyto כולל מצלמות זעירות וחיישנים, המאפשרים לבצע בדיקות מערכות בגוף (גרון, אוזניים, האזנה לריאות, ללב, ומדידת חום ללא מגע). תמונות, הווידאו וקובצי הקול, באיכות גבוהה מאוד (HD), מועברים למחשב, לסמארטפון או לאייפד של הרופא, ומסייעים לו להגיע לאבחנה הרפואית. בתום איסוף הנתונים, שאורך כדקה עד מספר דקות, משודרות תוצאות הבדיקה אל הרופא המטפל שיכול לעבד את הנתונים ולהגיע לאבחנה ולהחליט על הטיפול הנדרש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר אפרת הרלב מנהלת קמפוס בילינסון אמרה כי "בהתראה קצרה שניתנה ע"י משרד הבריאות לקליטת החולה, בית החולים הצליח להתארגן במהירות למתן מענה רפואי, איכותי וטכנולוגי לחולה הקורונה תוך שמירה על בטיחות שאר המאושפזים והצוות".

בי"ח בילינסון ערוך לטפל בנשאי נגיף וירוס הקורונה, עפ"י ההנחיות המקצועיות של משרד הבריאות והיחידה למניעת זיהומים של בית החולים. כאמור לבקשת משרד הבריאות, הועבר לבית החולים החולה שהווירוס התגלה בגופו ומצבו הקליני  קל. החולה מאושפז בחדר בידוד תקני עם לחץ שלילי, המונע יציאת אויר מהחדר למחלקה ומטופל על ידי צוות ייעודי מיומן וממוגן באופן מלא. כל הצוותים המטפלים בחולה עברו הדרכה קפדנית באשר להתמגנותם ומלווים ע"י יחידת הזיהומים וצוות משרד הבריאות.

צילום: חדשות MivzakLive

תגובה אחת

  1. מתי הוירוס יגיע לכנסת ? הכוונה היתה להשמיד את הרשעים ולגרום לבורסה לעלות.

Back to top button