מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: רצח את בתו התינוקת ופצע קשה את אשתו ובת נוספת

הבוקר (שישי) סמוך לשעה 08:00 הוזעקו כוחות גדולים של מד"א ומשטרה לרחוב השקמים 2 בהוד השרון בעקבות דיווח על אירוע דקירות. כוחות משטרה שהגיעו תוך דקות ספורות למקום הבחינו בזירת האירוע בגבר ואישה עם שתי בנות, כאשר האישה והגבר פצועים בצוואר ותינוקת בת 10 חודשים במצב אנוש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 36, ילדה בת 3 ולגבר בן 37 ופינו את האישה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבה קשה ואת הגבר עם שתי הילדות לבית החולים מאיר בכפר סבא כשאחת במצב אנוש, השנייה קשה והגבר במצב קל. זמן קצר לאחר הגעתם, התינוקת בת ה- 10 חודשים שפונתה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה נפטרה בחדר הניתוח בבית החולים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אלי ילדה כבת 3 בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים. באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהיתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה ראשונה, במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר כי האישה נמצאת עדיין בחדר ניתוח כשהיא סובלת מפציעות באזור הצוואר והבטן. מצבה מוגדר קשה מאוד וסכנה נשקפת לחייה. בהמשך היא תועבר למחלקת טיפול נמרץ כללי.

ד"ר איילת שלז, מומחית ברופאה דחופה מלר"ד ילדים במרכז הרפואי מאיר, התייחסה לאירוע ואמרה כי "בשעות הבוקר הגיעו למיון שני ילדים פצועים. ילדה אחת הגיעה במצב קשה עם פצעי דקירה בבית החזה ובצוואר. היא הגיעה למעשה בלי סימני חיים כשהיא מונשמת. נעשו מאמצי החייאה שכללו גם פתיחה של בית החזה, ייצוב ראשוני, והעברה לחדר ניתוח. לצערנו היא נפטרה במהלך הניתוח עצמו. הילדה השנייה הגיעה גם כן עם פצעי דקירה בבית החזה ובצוואר, יוצבה במהלך הטיפול במלר"ד וכרגע היא מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים ולפי צורך נראה אם היא נזקקת להתערבות כירורגית".

 

 

ד"ר אורי יסלוביץ', מנהל שירות הטראומה בבית החולים מאיר, סיפר כי "בסביבות השעה רבע לתשע הגיעו אלינו שלושה פצועים – גבר בשנות ה-30, ילדה בת 3 ותינוקת בת שנה. התינוקת הגיעה במהלך מאמצי החייאה ללא סימני חיים, הובלה לחדר ניתוח ושם לאחר ניסיונות ארוכים נקבע מותה. הילדה בת השלוש עם דקירות בצוואר ובחזה, מצבה התייצב והיא נמצאת כרגע בטיפול נמרץ, מוגדרת פצועה קשה אבל יציבה. הגבר בן 30 עם פציעות בצוואר, במצב יציב ".

 

דר אפרת הרלב, מנהלת קמפוס בילינסון עדכנה על מצבה של האישה: "לחדר המיון בבית החולים בילינסון הגיעה בשעות הבוקר הנפגעת מאירוע הדקירה בהוד השרון. מצבה בהגעתה היה קשה ביותר והיא הובהלה לחדר ניתוח, שם היא טופלה בפגיעות שהיו באזור הצוואר והבטן. כעת היא מועברת לטיפול נמרץ כללי להמשך הטיפול. אנחנו מקווים שבהמשך ישתפר מצבה"

 

מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ יורם ברינה סיפר בזירה כי מדובר במשפחה נורמטיבית שאיננה מוכרת למשטרה או לשירותי הרווחה בעיר. הגבר נעצר מיד ובשעה הקרובה יתקיים דיון בהארכת מעצר, בהיעדרו ובנוכחות סניגורו, בבית משפט השלום בפתח תקווה.

Back to top button