מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: במוצ"ש אקיים כנס חירום לעצירת גניבת הקולות

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר הערב (שישי) בטרם כניסת השבת כי "עכשיו מנסים לגנוב את הבחירות האלה בשתי צורות. דרך אחת זה לחוקק חוק אנטי דמוקרטי שלא קיים בספר של אף דמוקרטיה, אפילו לא קיים באיראן. מנסים לפסול פרסונלית ורטרואקטיבית מועמד שכבר נבחר. לא יאומן. והדרך השנייה זה על ידי הונאת הבוחר – בני גנץ במהלך כל מסע הבחירות וגם 24 שעות לפני פתיחת הקלפיות הבטיח שהוא לא יקים ממשלה שתהיה תלויה בדרך כלשהי ברשימה המשותפת, בתומכי הטרור, במכפישי חיילי צה"ל" אמר נתניהו.

עוד הוסיף נתניהו, "אין לי שום דבר נגד המצביעים הערביים, אני פניתי אליהם וקיבלנו גם קולות ערביים ואני גאה בזה. אבל מה שמנסים לעשות כאן, זה להקים ממשלה כל כך מסוכנת למדינת ישראל בניגוד גמור להבטחות שניתנו לבוחר. אני פונה לבני גנץ, לגבי אשכנזי ובוגי יעלון, שלושה רמטכ"לים לשעבר, אתם עושים דבר לא יאומן. אתם מפקידים את גורל המדינה ומפתחות הממשלה בידי תומכי הטרור שברשימה המשותפת. אני חייב להגיד לכם שיצחק רבין זכרונו לברכה, סירב לעשות זאת. הוא יכול היה להקים ממשלה עם תומכי טרור אבל הוא לא היה מוכן לעשות זאת. אתם עושים זאת. צריך לעצור את החרפה הזאת. ולכן במוצ"ש, אני אקיים כנס חירום לעצירת גניבת הקולות, ואני אעשה זאת בהתאם להוראות משרד הבריאות, בצורה דיגיטלית לכמה מוקדים ברחבי הארץ. אנחנו לא ניתן שזה יקרה". אמר נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

8 תגובות

  1. אדוני ראש הממשלה זכית ביושר ישר כוח ! אם מה שהם מתכננים לעשות בארצנו הדמוקרטיות? אז זה מוביל אותנו למדינות העולם השלישי ! על זה העם השפוי לא יסלח ולא ישכח !

  2. אנחנו לא תומכי טרור אנו בעד דו קיום בלי הסתה וקיפוח וצדק לכל אזרחי המדינה לפי הכתוב במגילת העצמאות

  3. כבר גרמת לרצח ראש ממשלה,ותפסתה את השלטון,אני רואה אתה וחבריך לא למדו,אול לכם טאבו על נשלטון,61 זה יןתר מ58.

  4. במקום לעסוק במניעת התפשטות נגיף קורונה הוא מנסה למצוא זיוף קולות.

  5. ראש הממשלה איבד בלמים ואיזונים.השלטון מעל הכל.אין דין ואין דיין

  6. בושה ןחרפה ב2008 ביבי תמך יחד עם 61 חברי כנסת בחוק דראש ממשלה לא יוכל להרכיב ממשלה החוק עבר בקריאה ראשונה ואז אולמרט התפטר והפסיקו לחוקק אותו. מה שביבי אמר על אולמרט בקשה שיתכבד ויעשה למה שהטיף

Back to top button