מבזקיםפוליטי / מדיני

"אסור לחכות לרצח הבא. גל ההסתה ברשת הופך לסכנה של ממש"

חברי הכנסת מיקי לוי ויואב סגלוביץ׳ (כחול לבן) פנו ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להורות למשטרה לחקור ביטויי הסתה לאלימות ורצח שמופצים בימים אלה ברשתות החברתיות כנגד חברי כנסת וראשי מפלגות במסגרת סעיף 144 ד 2 (א) לחוק העונשין.

ח"כ מיקי לוי (כחול לבן) אמר כי "אסור לחכות לרצח הבא. גל ההסתה שמציף את הרשת בימים האחרונים הופך לסכנה של ממש. חשוב לעשות את הבדל בין ביקורת לגיטימית וחריפה ככל שתהיה הנמצאת בגבולות חופש הביטוי לבין גילויי הסתה מזוויעים לאלימות ולרצח שאנו עדים להם בימים האחרונים. חובה לאכוף את החוק ולטפל בכך ביד קשה ולא לעצום שוב את העין".

ח"כ יואב סגלוביץ (כחול לבן) אמר אף הוא כי "החלטת פתיחה בחקירה לא מחייבת דיונים עמוקים וזמן רב, אנו נמצאים בעיצומו של שיח מסית ומאיים. חובה על מערכת האכיפה לפעול באופן מיידי. השיהוי, מעצים את התופעה ומחליש את ההרתעה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

6 תגובות

  1. נכון מאוד .! ממש הסתה ! כשהם מתריעים על עןד רצח הם מלבים אצ הלהבה ! ה4 ישמור את עם ישראל מ….!!!

  2. מי שמסית לאלימות זה הגמד השקרן וגנץ שפתחו נגדו בחקירה ומנסה להמלט ממשפט ע"י הרכבת ממשלה עם רוצחי חיילים ואלה שמטיפים לרצוח חיילים ימח שמכם לעולמים.

  3. אחרי שלוש בחירות יוצאים על החרדים ולא מגיבים אין פלא שבעולם החילוני עבר כל גבול ….בפרט השמאל שהם שקרנים ונוכלים,
    אין פלא שמגעים לרצח,כבר ממזמן יש מלחמת אחים. מי שהכניס את השנאה הגדולה ביותר זה בג"ץ,שנותנים יד לאלימות לשמאל לימין.(כמובן שנותנים גם יד לליברמן לשנאה הזות, כי בלי זה, היה אמור להיות מתחת חקירות.)
    עכשיו הבנת מה איפה בא כל ההסתה הפרועה!🤔

  4. ברחובות מנהלת תיכון צולמה כאילו מכונת אקדח לראש של אסיר עם ראש של ביבי וכאילו יורה זה הסתה לרצח של השמאל שמסית לרצח ראש ממשלה להם מותר

  5. לא תקום ממשלה סוף של החונתה העמלקים ארורים רק משיח בן דוד היהודים רוצים להמליך את מלך מלכי המלכים

  6. אלימות והתלהמות בחברה הישראלית מתאימה בדיוק למדינה במזרח התיכון. עם ראיס, ערסים, ונוכלים – בדיוק כמו כל השכנים מסביב.

Back to top button