חדשות הארץמבזקים

החלטה דרמטית בבג"צ: הדיון בבקשת נתניהו בוועדת ההיתרים ידחה

בעקבות עתירת התנועה לאיכות השלטון הבוקר (שלישי) הורה בית המשפט העליון לוועדת ההיתרים שלא לדון בבקשתו של נתניהו להיתר למימון הוצאותיו המשפטיות, וזאת עד לדיון בעתירה. הדיון בוועדת ההיתרים היה אמור להתקיים ב 15.03.20, אך בעקבות החלטת בג"צ הערב, כאמור, הדיון ידחה.

הדיון בוועדת ההיתרים היה אמור להתקיים, לאחר שוועדת ההיתרים דחתה בעבר את בקשות הוצאות המימון של נתניהו כשלוש פעמים רצופות, והתנתה את הדיון בעניינו כל עוד יעביר לה מסמכים הנוגעים למצבו הכלכלי ולפירוט קשריו של נתניהו עם פרטרידג' ועם נתן מיליקובסקי (בבקשותיו הקודמות נתניהו ביקש שאף הוא יממן את הוצאותיו המשפטיות).

יתרה מזאת, נתניהו הגיש בג"צ לאחר שוועדת ההיתרים דחתה אותו בפעם השלישית. בג"צ החליט לתת תוקף להסכמת הצדדים, לפיה נתניהו יעביר את המסמכים הנדרשים. ככל הידוע לנו, נתניהו טרם עשה זאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתנועה לאיכות השלטון אמרו בתגובה: "כולם שווים בפני החוק. לא ייתכן שאדם – בכיר ככל שיהיה – יסתיר מסמכים מהוועדה במשך שנה, יתחמק מלמלא את ההחלטות שלה, ויקבל פרס בדמות דיון רביעי באותה בקשה בדיוק, ואחרי שהוועדה בגלגולה הקודם ותחת המבקר הקודם החליטה שהיא סופית לחלוטין. צריך לעצור את רמיסת המוסדות הדמוקרטיים בישראל."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button