חדשות הארץמבזקים

"הכח בא מהקהילה": משלוחי מנות למבודדים בעינב

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חילק עם וועד הישוב משלוחי מנות למבודדים ולחולים בקורונה. דגן: "הכח בא מהקהילה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן יצא היום (שלישי) יחד עם מתנדבים מהישוב עינב ועובדי מועצה אזורית שומרון לחלק משלוחי מנות למבודדים הן בעינב והן בכל יישובי השומרון.

נכון לרגע זה ידוע על כ- 200 מבודדים בשומרון מתוכם 100 בישוב עינב בו התברר אתמול כי משפחה שלמה נדבקה בנגיף הקורונה וככל הנראה הייתה במגע עם רבים בישוב, מאחר ומקור ההדבקה של האב לא ידוע (חולה 29 נהג מדא מקור הדבקה לא ידוע).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן הגיע יחד עם יו"ר הישוב חיים וויס ורכזת הקהילה מירב אסולין לבתי המבודדים. בין השאר הביא משלוחי מנות למשפחה החולה בקורונה בישוב עינב, שכאשר הביא להם את משלוחי המנות דבר הדבקתם לא היה ידוע. בכל מקרה נשמרו הוראות משרד הבריאות והמתנדבים השאירו את משלוחי המנות בכניסה לבתי המבודדים. על פי הוראות משרד הבריאות שוחח דגן עם המבודדים ומשפחת החולים בקורונה מרחק מספר מטרים מהחלון.

במהלך כל היום פעל חמ"ל המועצה בהובלת ראש המועצה ובסיוע אגף הבטחון של המועצה, האגף לשירותים חברתיים שמלווה את הישובים המבודדים מהפן הרגשי, אגף ישובים ומתנ"ס המנחה את הנהגות הישובים ורכזי הקהילה וצוותי הצח"י בישובים.

"אנחנו מצויים בתקופה לא פשוטה" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "נעבור אותה יחד, ונצא מהאירוע הזה מחוזקים. אנחנו פועלים יד ביד יחד עם משרד הבריאות, והנהגות הישובים, כל ישוב על פי הצרכים שלו וכך נמשיך. עברנו את המן, עברנו את פרעה, נעבור גם את הקורונה"

צילום: רועי חדי

Back to top button