חדשות הארץמבזקים

הודעה חשובה לציבור בעלי העסקים בבאר שבע

לאור הנסיבות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ועל מנת לסייע לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים ולהקל עליהם בתקופה זו, החליטה עיריית באר שבע שכל התשלומים החלים על העסקים הקטנים והבינוניים בגין ארנונה, קנסות ואגרות שילוט שמועד פירעונם הגיע ו/או יגיע לתשלום יידחו עד ליום 1/5/2020 (מי שלא מעוניין בכך יוכל לשלם במועדים המקוריים).

כמו כן, התייחס היום ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', למשבר הקורונה ואמר כי רק אנחנו, האזרחים יכולים למנוע את המשך התפרצות נגיף הקורונה, זאת באמצעות שמירה אישית על היגיינה ושמירה על הנחיות משרד הבריאות.

"לא רק ממשלות בעולם ובטח לא צבאות הם אלה שימגרו את הקורונה. מי שיכול לנצח את הקורונה זה אנחנו, האזרחים. בנחישות, במשמעת עצמית ובאחריות שכל אחת וכל אחד לוקח על עצמו" אמר דנילוביץ' והסביר: "הגיינה אישית, למשל חיבוקים, נשיקות, לחיצות ידיים, קצת להתאפק. האמת גם לי זה קשה כשאני רואה את הסבתות המקסימות שלנו, גם אני אוהב לחבק אותן. להיזהר מפייק ניוז, מכל מידע שגוי שמופץ ללא אחריות ברשת. להישמע להנחיות של משרד הבריאות – מי שבבידוד שיישאר עד לרגע האחרון. אחריות אישית שלנו" הדגיש דנילוביץ' וסיכם, "רק ככה ננצח ובעזרת השם נחזור מהר ככל האפשר לשגרה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button