בריאותמבזקים

בבי"ח סורוקה מאושפזים 4 חולי קורונה, אחד במצב בינוני והיתר קל

בתיאום עם משרד הבריאות, בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפתח המתחם הייעודי לטיפול בחולי קורונה – היחידה לטיפול באירועים מיוחדים.

נכון לרגע זה ישנם ארבעה מאושפזים ביחידה: אישה בת 41 שחזרה מאיטליה, גבר בן 58 שחזר מאזרבייג׳ן, גבר בן 60 שחזר מספרד ואישה בת 31 שחזרה מאנגליה.3 מתוכם במצב קל ו-1 בינוני.

המתחם הייעודי המבודד, ממוקם בנפרד מבנייני האשפוז האחרים, באופן המאפשר המשך פעילות תקינה של ביה"ח והוא מתוכנן בקפידה תוך שימת דגש על הקטנת הסיכון של חשיפה לנגיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במתחם מותקנת מערכת מצלמות במעגל סגור לצורך תקשורת עם המטופלים, ניטור ובקרה, ונעשה בו שימוש בטכנולוגיות חדשניות לרפואה מרחוק באמצעות חיישנים שמנטרים את המטופל באופן רציף ובאמצעות מכשיר ה- Tyto, שהוכנס לשימוש בכללית ומאפשר ביצוע בדיקות ואבחון מרחוק ומדידת חום, ושידור הנתונים לצוות המטפל.

בתמונה: ד"ר לאוניד ברסקי, מנהל רפואי של המתחם, ד"ר רן בן דוד והאחיות גליה רוד ושרונה מקיאס,צוות היחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה

צילום: דוברות המרכז הרפואי סורוקה

תגובה אחת

  1. משרד הבריאות חייב לבדוק את רשימת המדינות של ברית המועצות לשעבר שגבולותיהן עדיין פתוחות עם אראן ומדינות מסוכנות אחרות שישראל סגרה גבול אתן.

Back to top button