בריאותמבזקים

מורה במודיעין נדבקה בקורונה, עשרות תלמידים ומורים יכנסו לבידוד

תושבת מודיעין, מורה בבית הספר עירוני ה', נדבקה בנגיף הקורונה. מצבה של המורה קל והיא נמצאת בבידוד, על פי הנחיות משרד הבריאות, מאז יום שבת (7.3) האחרון. בני משפחתה נבדקו ונמצאו שליליים לנגיף.

מתחקור המורה עולה כי במהלך הימים בהם לימדה בבית הספר, היא שהתה במחיצת 94 תלמידים ו- 80 אנשי הצוות החינוכי – זהות כולם ידועה להנהלת בית הספר ובהתאם להוראות משרד הבריאות התלמידים וצוותי ההוראה הללו ישהו בבידוד מלא עד ליום שישי 20.3.

בהודעת עיריית מודיעין-מכבים-רעות נמסר כי במהלך הלילה והבוקר ייצרו קשר אישי עם כל אחד ואחת מ- 94 התלמידים ו- 80 אנשי הצוות, על מנת להודיע להם שעליהם לשהות במידית בבידוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתייעצות שקיים הלילה ראש העיר, חיים ביבס, עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ועם גורמי המקצוע במינהל החינוך הוחלט כי בית הספר לא יפעל החל מהיום בבוקר, יום חמישי 12.3 ועד ליום ראשון 15.3, וזאת למטרת התארגנות לקיום לימודים עם צוות מצומצם.

צוותי בית הספר שלא באו במגע עם המורה יכינו תוכנית לימודים בימים חמישי ושישי 12-13.3 על מנת לקלוט את תלמידי בית הספר שלא באו במגע עם המורה ובניסיון להשיב את שגרת הלימודים עד כמה שניתן עם צוות הוראה מצומצם, כבר ביום ראשון 15.3.

עוד נמסר בהודעת העירייה כי התלמידים ואנשי הצוות שייכנסו לבידוד צריכים למלא טופס כניסה לבידוד המצוי באתר משרד הבריאות. אין צורך ליצור קשר עם מד"א אלא אם מתפתחים תסמינים של המחלה. מינהל החינוך והנהלת בית הספר יהיו בקשר רציף עם המורים, ההורים והתלמידים.

צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button