בריאותמבזקים

3 חולי קורונה נוספים אובחנו בלשם

אתמול (רביעי) בערב אובחנו 3 חולי קורונה נוספים בישוב לשם בשומרון. אלה מצטרפים לשניים אחרים שאובחנו בישוב לפני כיומיים. כל החמישה שהו יחד בבידוד בדירה מחוץ לשומרון לאחר שחזרו מאוסטריה, ושמרו על תנאי הבידוד לכל אורך הדרך. על כן אף אחד לא יצטרך להיכנס לבידוד בעקבותיהם.

אמש קיים ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ישיבת הערכת מצב בלשם יחד עם הנהגת הישוב, צוות החירום הישובי, והגורמים המקצועיים במועצה. הישיבה ארכה כשעתיים, הגורמים המקצועיים עברו על כל הנתונים, בסיום הערכת המצב נשלח מכתב לתושבים המסביר את המצב, ומדגיש כי החולים לא שהו בסמוך לאף אחד בישוב ולכן לא יהיו אנשים נוספים שיצטרכו להיכנס לבידוד. כן סוכם על מתווה הסיוע למשפחות המבודדים והחולים, נכון לעכשיו שוהים כ- 33 בני אדם בישוב לשם בבידוד לאחר שחזרו מחו"ל מנסיעות נפרדות. הם צפויים לצאת מהבידוד בשבוע הבא.

"אנחנו פועלים יחד כדי לסייע לקהילה לעבור את התקופה הזו, תוך השמעות להנחיות משרד הבריאות" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אי אפשר שלא להתפעל מהחוסן של הקהילות שמתגייסות לסייע למשפחות המבודדים וכמובן למשפחות החולים, ופועלות יחד עם המועצה בכדי להמשיך לנהל את הישוב באופן המיטבי גם בתקופה הזו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במועצה האזורית שומרון ישנם כ- 200 מבודדים סה"כ, במוקדים שונים. המועצה האזורית שומרון פתחה את מטה המל"ח שלה וגורמי המקצוע במועצה פועלים לצד גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובשיתוף פעולה עם הנהגות הישובים לטיפול באירועים השונים בתקופה זו.

ישיבת הערכת המצב אמש בלשם. צילום: מועצה אזורית שומרון

תגובה אחת

  1. אם מלכתחילה כולם היו מתנהלים כך .לא היתה מתפתחת המגיפה בישראל
    על כולם ללמוד מהמתנחלים מהיא אחריות.

Back to top button