מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: נגבה כל מהלך להתמודדות עם המשבר אך אסור לפעול בהיסטריה

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס להתפשטות נגיף הקורונה בישראל והדגיש כי הוא וחברי מפלגת כחול לבן יעשו כל שהם יכולים ויגבו כל מהלך על מנת להתמודד עם המשבר.

"מדינת ישראל נמצאת רק בראשיתו של משבר הקורונה. אני מבקש להדגיש – אני וחבריי בכחול לבן, נגבה כל מהלך נכון בכדי שמדינת ישראל תוכל להתמודד עם המשבר ולצאת ממנו כמה שיותר מהר, תוך הצלת חיי אדם וצמצום הנזק לאזרחי ישראל ולכלכלה הישראלית." אמר גנץ והוסיף, "כדי שנוכל להתמודד עם המשבר הזה, מדינת ישראל צריכה לגייס את כל האמצעים והכלים שברשותה. חייבים להפעיל את הגופים שיש להם את הכלים הטובים ביותר לעשות זאת."

גנץ ציין, "אני מלא הערכה למשרד הבריאות ולצוות בהובלת מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב. בעת הזו, אנחנו חייבים להשתמש גם ביכולות הארגוניות של משרד הביטחון וצה"ל. הגיעה העת להפעיל את רשות החירום הלאומית, פיקוד העורף וחיל הרפואה. חייבים להיות מוכנים להפעיל את כל היכולות, האמצעים הלוגיסטיים והמערכים שבנויים להתמודד עם מצבי חירום רחבים ומתמשכים. יש להיערך לאפשרות שנצטרך לשנע באופן לאומי מוצרים וציוד, לבנות מתקני בידוד ובתי חולים ולהפעיל מוקדי הסברה והדרכה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר: "אנחנו צריכים להימצא כעת בהיערכות מוגברת ומסודרת, אך אסור לפעול בהיסטריה לאומית. כחול לבן בראשותי תגבה כל צעד נכון, ללא כל שיקול פוליטי בזמן המורכב והרגיש הזה."

תגובה אחת

  1. בוגד עלוב מנסה לשדוד את השלטון עם עוכרי ישראל העם לא יתן נמושה מתחבא אחרי הרשימה המשותפת עם טיבי ומעודה שמה שהם רוצים רק דם יהודי אז קודם את שלך וחבריך אתם בדיוק כמותם שונאיי אזרחי ישראל מה שאתה וחברייך מתכנניים יבוא על ראשכם שטופיי זימה ומנעמיי השלטון אנשים לא אנושיים בוגדים בזויים

Back to top button