מבזקיםמשפטי/פלילי

מבצע משולב כנגד מפעל שפעל באזור דימונה ללא רישיון ואישורים

משטרת ישראל-תחנת דימונה ומפקדת תיאום פעילות אכיפה (מתפ״א), פרקליטות מחוז דרום (אזרחי), בשיתוף עם תביעות רישוי מחוז דרום וק' חילוט מחוזית, רשויות המס, משרד העבודה, המוסד לביטוח לאומי, יחידת הפיצו"ח דרום במשרד החקלאות, המשטרה הירוקה, משרד האוצר, משרד התחבורה, מינהל הדלק והגז וחברת החשמל, ביצעו היום (חמישי, 12.3.2020), פעילות אכיפה משולבת כנגד מספר חשודים, תושבי פזורת מישור רותם, שבבעלותם ובניהולם מפעל באזור דימונה.

במסגרת הפעילות נמצא כי המפעל מתנהל ללא האישורים הנדרשים ויכול להוות סכנה לשלום הציבור וביטחונו. במפעל נמצאו שורה של ליקויי בטיחות חמורים בתחום העבודה. כמו כן נערכו ביקורות של רשויות המס לכלל המעורבים.

במתחם סמוך אותרו מיכלי דלק ללא רישיון, מהם בוצעה שאיבה של כ-20,000 ליטרים של דלק. כמו כן, נתפסו סך של 150,000 ש"ח וכן רכב ששוויו עולה על 600,000 ש"ח (לכיסוי חובות לרשויות המס) ורכב נוסף של חייב מס. בנוסף, אותרו במקום בעלי חיים רבים ללא ההיתרים הדרושים והוטלו קנסות בגין כך בסך אלפי שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למפעל נפתח תיק בגין ניהול עסק ללא רישיון. משטרת ישראל והמשטרה הירוקה מסרו דוחות וקנסות.

כלל הממצאים הועברו להמשך טיפול של רשויות האכיפה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. תחשבו כמה מדהים הנגיף הזה מתנהג איזו חכמה יש בו בטכניקת ההפעלה ההישרדותית שלו שהוא בא ורוכב על בני האדם ומשנה מוטציות ומשנה סדרי עולם למעשה. מישהו ששולח אותו. הוא מאד מאד חכם. תקראו לו טבע תקראו לו אלוהים, היינו אך. אבל יש בו חכמה נפלאה ורצון להגיד משהו לאנושות. הטבע לא יוצא מאיזון סתם.. הוא מדבר איתנו. בשפה קשה כרגע, אבל מנסה ללמד אותנו משהו. ואנחנו האנושות מתעלמים שוב ושוב. עכשיו תשמעו, יש את ספרי הקבלה והזוהר שידוע שיש שם משהו שאנחנו לא ממש מבינים, אבל אומרים לנו חז"ל וכ'ו שכדאי לנו להתייחס לזה כי כך נגיע לטוב. אבל אנחנו יותר חכמים מחז"ל… ומזלזלים באבותינו , רק שומעים קבלה כולם מזדעזעים, מה לא הסברנו, שזה מדע, שצריך רק לשמוע ולהחליט אם כן או לא. זה לגמרי לא דת, ואין צורך להאמין בשום דבר, בקבלה בכלל אמונה היא השפעה – אהבה. ואיך מגיעים ע"י התורה שלב אחרי שלב לאהבה. לא צריך את כל המנהגים, לא כרגע בכל אופן. אומר לנו הלל הזקן- אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך, וכן רבי עקיבא- רבן של כל התנאים צועק- ואהבת לרעך כמוך כלל גדול בתורה
    שמקובל אומר כלל גדול הכוונה: כולל הכל מהכל.
    ולכן כל ה"מצוות" שאנחנו מכירים ביהדות דהיום אלו מנהגים בלבד. ובכלל לא הציווי שיש לנו ללמוד מהתורה, הם חשובים אולי למי שמגיע לפסגת הבריאה ולמדרגות הרוחניות הגבוהות שנקראת ואהבת לרעך כמוך. אבל לא דווקא כעת. קודם צריכים להתקדם במדרגות האהבה ללמוד לאהוב ע"י מאור התורה. ובשלב ראשון ללמוד לרסן את השנאה היוקדת, "בראתי יצר הרע בראתי לו תורה תבלין כי המאור שבא מחזירו למוטב" הבעיה שאנשים קוראים את התורה כל אחד כבר חושב שהוא יודע מה כתוב, לא מבינים שזה כתב סתרים, שפת קוד, ולא רק הסיפורים ההיסטוריים שאנחנו משננים בכיתה א'…

Back to top button