מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין שוחח עם נתניהו וגנץ: "ביתי פתוח בפניכם"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הערב (חמישי) גם עם יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ וחזר באוזניו על תמיכתו בהקמת ממשלה להתמודדות עם המשבר הלאומי בהקדם האפשרי. הנשיא שב והבהיר כי ביתו פתוח לרשות הצדדים לקידום השיח וזאת במקביל להליך הדמוקרטי המקובל של ההתייעצויות עם הסיעות, הצפויות להתקיים בתחילת השבוע בבית הנשיא.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ הודה לנשיא ריבלין על נכונותו לסייע בהקמת ממשלת חירום רחבה שתטפל בנושא הקורונה. גנץ שב והדגיש כי "כחול לבן" תמשיך ותפעל באחריות ובממלכתיות ותגבה כל מהלך שיסייע במאבק בנגיף הקורונה, כפי שעשתה עד כה.

נציין כי מוקדם יותר שוחח הנשיא ריבלין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר לו כי הוא מברך על כל יוזמה שתוביל להקמת ממשלה בהקדם האפשרי והדגיש: "ביתי פתוח בפניכם. עלינו לעשות הכל כדי להתמקד במשימות העומדות לפנינו. בית הנשיא יעמוד גם הוא לרשות הצדדים כמקום מפגש ושיח וכי הוא נכון לסייע בכל שיידרש על מנת להביא להסכמות מהר ככל הניתן למען אזרחי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

2 תגובות

  1. הקורונה זו התערבות הטבע עמ' להעיר אותנו להחליף מנהיגים. נתחיל בהחלפת מנהיג בישראל ונמשיך לרוסיה אירן צרפת סין

  2. תפסיקו עם המריבות תתלכדו מצב חירום די בגין התלכד במצב חירום הגיעה השעה המדינה במצב גרוע בגלל הלקרונה ליחצו ידיים תפסיקו להתנסות אני אזרח פשוט

Back to top button