מבזקיםפוליטי / מדיני

כחול לבן דורשת למנות יו"ר כנסת, בליכוד זועמים על הבקשה

יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן שלח היום (שישי) ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מכתב ובו הוא מבקש לקיים בכנסת ביום שני הקרוב הצבעה למינוי יושב ראש כנסת חדש. בכחול לבן מעוניינים שח"כ מאיר כהן ימונה ליו"ר הכנסת במקומו של אדלשטיין.

ניסנקורן כתב במכתבו לאדלשטיין, "בשם סיעת כחול לבן, הריני לבקש כי ביום ב' 16/03/2020 תוצב על סדר יומה של מליאת הכנסת הצבעה לבחירת יו"ר לכנסת ה-23".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהליכוד נמסר בתגובה כי "הודעת כחול לבן היא חרפה ומתפרסמת בעיצומו של דיון חירום שמנהל ראש הממשלה נתניהו בנושא הקורונה בהשתתפות ראש המל״ל, שרי התיירות, הבריאות, הכלכלה, ראש אגף תקציבים, מנכל משרד האוצר, מנכל משרד הבריאות, המזכיר הצבאי, מנכ״ל משרד ראש הממשלה, ראש המועצה לכלכלה ונוספים. מדינת ישראל נמצאת במצב חירום לאומי, הגדול ביותר מאז הקמתה."

בליכוד הוסיפו כי "פחות מ 24 שעות מאז שראש הממשלה נתניהו קרא להקים ממשלת חירום לאומית להתמודד עם משבר הקורונה ובכחול לבן עדיין לא מבינים את המשמעות של המשבר, וממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה. ציון אפס במנהיגות ושיקול דעת. ראש הממשלה קורא מתוך הדיון לבני גנץ להתעשת ולהצטרף מיד לממשלת חירום לאומית."

תגובה אחת

  1. מה יש להבין כחול לבן הולכת להתאבד ועל כל הקופה אין להם מה להפסיד זה זמני לחודש ואחר כך מתפרקים. אם אביגדור ליברמן ייתן יד לזה . זה תעודת הפטירה של תנועת ליברמן

Back to top button