חדשות הארץמבזקים

גנץ: גם אם לא תקום ממשלת חירום אני מתכוון לנהוג באחריות

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ התייחס היום (שישי) להתפשטות נגיף הקורונה בישראל וקרא לאזרחים להישמע להוראות וההנחיות. "אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר מהמורכבים שאיתם התמודדה מדינת ישראל. המשימה הלאומית החשובה ביותר בעת הזו היא לעצור את נגיף הקורונה ולא לאפשר לו להתפשט. ראינו בעולם מדינות שהתמודדו בצורה אחראית ובלמו את הנגיף, ומצד שני מדינות שלא נקטו באמצעי הזהירות הנדרשים."

גנץ הוסיף, "אני סומך על גורמי הרפואה בישראל שהם מהטובים בעולם, שייתנו את ההנחיות המתאימות וקורא לכל אחד ואחת מכם להישמע להוראות. אני יודע שהצעדים נשמעים דרסטיים, אבל זוהי לא העת לעגל פינות ולא העת לתלונות. אם יש משהו חשוב שלמדתי במשך כמעט 40 שנותיי בשירות מדינת ישראל במדי צה"ל, הוא שדווקא בעיתות חירום ומשבר, אזרחי ישראל יודעים להתעלות מעל לכל, ולהתגייס למאמץ."

"גם חבריי ואני בכחול לבן מתכוונים להתגייס למאבק בנגיף הקורונה, בדיוק כפי שהתגייסנו למען מדינת ישראל תמיד. מאז פרוץ המשבר, אנו נותנים גיבוי מלא לפעולות הממשלה וכך נמשיך לעשות, יהיו ההתפתחויות בזירה הפוליטית אשר יהיו. בלי חשבונאות, בלי שום סייג." הדגיש גנץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא התייחס גם לקריאה של ראש הממשלה נתניהו להצטרף להקמת ממשלת חירום ואמר: "אתמול פנה אלי ראש הממשלה, אפשר לומר כרגיל, דרך התקשורת, והציע לי להצטרף לממשלת חירום. ממשלה שהוא הגדיר ככזו שתיאבק בנגיף שלא מבדיל בין ימין לשמאל, בין דתיים לחילונים ובין יהודים לערבים. בשיחה שערכתי איתו לאחר מכן, אמרתי לו שנמשיך לגבות כל מהלך ושאני מציע שצוותי המשא ומתן שלנו ייפגשו וידונו בצורך ובאפשרות להקמת ממשלת חירום רחבה לתקופה הקרובה. עד כה לא קיבלתי ממנו תשובה רצינית להצעתי. אני עדיין ממתין- כי ממשלת חירום היא הדבר הנכון למדינת ישראל בעת הזו."

גנץ הדגיש כי "גם אם לא תתקבל תשובה וגם אם בסופו של יום לא תקום ממשלת חירום שכזו, אני מתכוון לנהוג באחריות. נגבה כל פעולה נכונה של הממשלה, נסייע בכנסת בהעברת התקציבים הנדרשים והצעדים הכואבים שעוד יגיעו לצערי. אני מבטיח – גם כשזה לא משרת אותי פוליטית, אני מתכוון לשים את ישראל לפני הכל."

10 תגובות

  1. בלגנץ, אתה שקרן ורמאי, חדל אישים ועילג.
    לך מאיתנו שקרן, לך לתומכי טרור ממפלגת החלאות המשוקצת.
    תמכתי בך!!!!! שקרן שקרן שקרן
    איחסססבבס

  2. כמה פעמי םשגנץ שיקר בכל ימי חייו הם חצי מהשקרים. הרמאיות הניאופחם והגנבות שהיבי עושה כל יום!!!! להזכירך גם בגין שיקר גם רבין שיקר מי לא? רק ביבי לא אמר מילה אחץ אמת

  3. טוב שהתעורר האדון. היה עסוק דבר ראשון ים הקמת ממשלה עם המשותפת שמנסה להרוס לנו את המדינה.

  4. מה "ממשלה" מה הקטע ? אין ממשלה צריך להקים אותה . תשלחו את נתניהו הביתה ותקימו ממשלה. איך אתם נותנים לנתניהו להתנהג כאילו הוא רוה"מ ?

  5. מה אין לו? אישומים פליליים? כושר להסית ולפלג? יכולת איסופית לשקר? וואלה, טוב שאין…

  6. תפסיק להסס כנס לממשלת חרום ללא תנאים מה? אתה אבו מזןכל הזמן יש לו תנאים

  7. שקרן !!! איך אפשר להאמין לשקרן !! ששיקר את המצביעים שלו לפני הבחירות. פשוט עדיף שתסתום , מנסה להידמות לראש הממשלה , פשוט בדיחה מהלכת ….

  8. דחוף את ההבטחות שלך לתחת גם הבטחת כבל עם ועדה לא לשבת עם הבני דודים וביגלל זה הצבעתי לך כי רציתי באמת שינוי אז מה ??זה עיניין אותך ?אז הבטחת וכעת אתם רוצים לשבת איתם

Back to top button