חדשות הארץמבזקים

נתניהו: מקומות בילוי יסגרו, נמשיך להבטיח שירותים חיוניים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לפני זמן קצר (מוצ"ש) במסיבת עיתונאים בנושא נגיף הקורונה. "אנחנו בעיצומה של מלחמה על החיים. המדיניות שלנו היא דינמית והיא מקדימה את כל מדינות העולם. יש תוחלת למאמצים שלנו, המשמעת שלנו ממקמת אותנו במקום טוב בעולם ולשמחתנו אין לנו מקרה תחלואה"

עוד הוסיף ראש הממשלה "אנחנו יכולים לנצח את הנגיף אבל אנחנו חייבים יחד לעשות הכל כדי לא להדביק ולא להידבק. האויב שלנו הוא בלתי נראה ולכן אנחנו חייבים לאתר אותו. אנחנו מפעילים את כל האמצעים שבידינו, כולל טכנולוגיים ודיגיטליים כדי לאתר חולים ואין לנו ברירה. לצורך הדבר הזה ביקשתי הסכמה של משרד המשפטים כי יש פה פגיעה מסוימת בפרטיות, אבל זה כלי מאוד מאוד אפקטיבי. האמצעי הזה נוסה בטיוואן כנראה בהצלחה יתרה. איתור מהיר ואפקטיבי של הנגיף – זה הדבר הראשון".

"הדבר השני זה הבידוד. הדבר השלישי זה משמעת הציבור בשמירה על הגיינה – לשטוף ידיים במים וסבון, אל תלחצו ידיים. אני רואה בתדהמה עדיין אנשים שמתחבקים ומתנשקים, יש לשמור על ההגיינה. בנוסף יש לשמור על מרחק – מרחק של שני מטרים." הדגיש נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו נמשיך להבטיח שירותים חיוניים לכל המשק" הבהיר נתניהו והסביר כי "לגבי המזון היתה הסתערות ואין לזה שום סיבה, יש לנו אספקה ואין לנו מגבלה. יש מזון די והותר, לא יהיה שום מחסור. הסופרמרקטים ימשיכו לפעול, כך גם בנוגע לתרופות, בנקים, כסף כספומטים, תחנות דלק – הכל ימשיך לפעול כרגיל. החל ממחר בבוקר מקומות הבילוי והפנאי יהיו סגורים – בתי קפה, מסעדות, קניונים, אולמות אירועים, חדרי כושר.. לגבי עבודה – מי שלא חייב שלא יצא. אנחנו רוצים גם לצמצם את התחבורה הציבורית".

Back to top button