חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון: להקפיא את התקנות – אוחנה הוא שר זמני

התנועה לאיכות השלטון פנתה בדחיפות ליועץ המשפטי לממשלה: הורה על הקפאת התקנות שתיקן השר אוחנה בנושא עיכוב דיונים בבתי המשפט ; מדובר בשר זמני בממשלה זמנית אשר לא קיבלה מעולם את אמון הציבור.

בעקבות הודעת משרד המשפטים הלילה, התנועה לאיכות השלטון פנתה בדחיפות אל היועץ המשפטי לממשלה, בבקשה שיורה על הקפאת התקנות שתיקן השר אוחנה, המקנות לו סמכויות חסרות תקדים בנושא עיכוב דיונים בבתי המשפט.

וזאת לאור העובדה שהשר אוחנה הוא שר זמני בממשלה זמנית, אשר לא קיבל מעולם את אמון הציבור ומעולם לא אושר על ידי הכנסת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, כותבת התנועה כי מדובר בתקנות העומדות בסתירה לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, העשויות לעלות כדי פגיעה קשה וחוקתית בזכויות אזרח ואדם, ואשר לא הובאו לאישור הכנסת ועל כן בטלות מעיקרן.

התנועה לאיכות השלטון מזהירה כי שימוש בתקנות החדשות על מנת לחלץ את נתניהו מעמידה בפני הדין היא חמורה ומהווה עליית מדרגה ברמיסת רשויות אכיפת החוק במדינת ישראל.

10 תגובות

  1. מי מי…?
    מי מימי…
    תהרגו את הדמוקרטיה אבל לפחות בלי עברית עילגת…

  2. יש להקפיא את הג"נג"י מאיכות השלטון, שנתמך כספית ו"מוסרית" על ידי הקרן לישראל חדשה, להקפאה יחד עם הוירוס לבדיקת מעבדה אם יש לקורולה גם השפעה למחיקת מוח קודח משנאה. כפי שמסתמן לאחרונה הג"ינג"י לא מוטרד מהאיכות..אלא לאבד את שלטון השמאל שהיה במרחק נגיעה… לידיעת "האיכות" המהלכים האחרונים נעשים בתאום עם היועץ המשפטי.

  3. התנועה לאיכות השלטון התנועה להריסת השלטון גם לכם אין מנדט מהציבור עוכרי ישראל

  4. "התנועה לאיכות השילטון" ????
    צריכים להקרא "התנועה לזיהום השילטון" !!!!

  5. קטן עליו על אוחנה. מבחינתו התנועה לאיכות השלטון זה אוויר. המשילות וההתגברות כבר התחילו וכל המתנגדים יפוטרו או יושלכו לגל עבר.

Back to top button