צרכנות

הלוואות לעסקים בעת ווירוס הקורונה – נקודות חשובות בלקיחת הלוואות לעסקים כשהשווקים בירידה והעולם משתגע

בעלי עסקים, חשוב שתבינו נכון לימים אלו יש אי וודאות גדולה בעולם ורב הנסתר על הגלוי! החיפוש אחר הלוואות לעסקים זהו  מעשה לגיטימי. אך חשוב מאוד שלא תכנסו לפאניקה שתכפיל את ההוצואות בהמשך קיום העסק לכשיגיעו ימים טובים יותר. והם יגיעו!  להלן 7 נקודות סופר חשובות עבורכם.

1  קודם כל והכי חשוב פשוט תירגעו עולם כמנהגו נוהג. ויחזור להיות טוב יותר ממה שהמציאות מראה נכון לימים אלו. כנסו לפרופורציה אל תבצעו פעולות הרסניות שימתו אסון לעסק שלכם!

2  כלל חשוב, הלוואות לעסקים לקוחים בשביל לייצר כסף או במקרה חירום אלו שתי הסיבות היחידות שלוקחים הלוואות לעסקים! לא בשביל לכסות חובות. לא בשביל לכסות על אובדן ימי עבודה. ולא בשביל לשלם לספקים. לכן עשו חשבון נפש אמיתי עם עצמכם האם יש צורך אמיתי בהלוואות ואם כן מה תעשו עם הכסף שתקבלו, הרי לייצר עבודה בעת הזאת זו משימה קשה! ולכן  חשוב שתהיו בטוחים באלף אחוז שאתם עומדים באחד מ 2 התנאים שהזכרנו! קודם כל עשו הכל לפני לקיחת הלוואות לעסקים  ונסו לדחות תשלומים לספקים שלכם (אל תתביישו. גם הם בצרה גדולה ויעדיפו תשלום מתי שהוא על פני אי תשלום בכלל )

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3  נסו לדחות תשלומי ארנונה לעסקים בעיריות שהצהירו שיגיעו בעניין הזה מול עסקים שפועלים בעירם. פשוט נצלו את זה! במידה ורשות המיסים תבצע הקלות ודחיות בתשלומי מעמ ומיסים אל תפספסו נצלו גם את זה.

4 הלוואות לעסקים אלו לא מתנות ולא מענקים (לפחות לא לעסקים הקטנים) מתישהו תצטרכו להחזיר אותן חשבו היטב מהיכן יוחזרו ההלוואות – אל תהיו נאיביים לפחות לא עם עצמכם עשו סימולציה ותראו האם תוכלו לעמוד בהחזרי ההלוואות בשוק לא יציב.

5  במידה והגעתם להחלטה שאתם חייבים הלוואה אל תתפתו ל הלוואות לעסקים בריביות גבוהות אנו בפינסקי הלוואות לעסקים קטנים נעזור לכם בקבלת הלוואות לעסקים בריביות שפויות גם בעת משבר הקןרונה הנוכחי.

6 וושוב הדבר החשוב ביותר זכרו: עולם כמנהגו נוהג והיקום לא הולך להיכחד! לכן קחו הרבה אויר לריאות תרתי משמע וכנסו לפרופורציה. במקרה הגרוע העסק שבניתם לא יהיה רלוונטי בעוד חודש-חודשיים או שלעלום לא. ולא תהיה בכם היכולת  לשנות זאת. כוחות השוק גדולים מכם! אך בריאותכם ובריאות משפחתכם חשובה הרבה יותר.

7 ולסיום – יכול להיות שאין שום הגיון בלקיחת הלוואות לעסקים מסוימים גם בריביות נמוכות ובתנאים טובים. טוב לעצור בתחילת הירידה מאשר בסופה! אז חשבו טוב עם עצמכם שתפו את האישה והחברים עשו סיעור מוחות אל תהיו פזיזים – פזיזות ויהירות עולה ביוקר ביום בהיר שבעתיים ביום סגרירי!

Back to top button