מבזקיםפוליטי / מדיני

עמיר פרץ: המלצנו על גנץ, אין בכוונתו לכהן בממשלה תחת נתניהו

יו”ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ, ויו”ר מרצ ח”כ ניצן הורוביץ, המליצו לנשיא המדינה על יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ כמועמדם להרכבת הממשלה החדשה.

ח”כ עמיר פרץ, יו”ר מפלגת העבודה אמר: "אני מוטרד מהצעדים שננקטו הלילה. המאבק לעצירת התפשטות נגיף הקורונה צריך להיות נחוש וחד משמעי, אך אנחנו מתבשרים רק על צעדים המגלגלים את האחריות לאזרחים, וחלקם צעדים דרקונים ולא מקובלים.

הציבור ממושמע ומשתף פעולה, ואין כל סיבה לצעדים כמו מעקב מקוון. סגירת בתי המשפט היא החלטה קיצונית והריח העולה ממנה רומז על כך שצעד זה לא נועד רק כדי למגר את מגפת הקורונה – אין סיבה לקבל החלטה גורפת לסגירת בתי המשפט, מערכת האיזונים והבלמים החשובה ביותר בדמוקרטיה הישראלית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: לע"מ

פרץ התיייחס להמלצת העבודה ומרצ לנשיא: "הודענו לנשיא המדינה כי אנו ממליצים להעניק את המנדט להרכבת הממשלה על בני גנץ. אין בכוונתו לכהן בממשלת ימין צרה תחת בנימין נתניהו. אנו מקווים כי תוקם בישראל ממשלה חדשה, ממשלה שתוכל להתמודד עם האתגרים בעומדים בפנינו. ממשלה שמביאה לידי ביטוי את כל הנציגים הלגיטיים שנבחרו לכנסת בבחירות האחרונות."

ח"כ ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ אמר כי "נתניהו מנצל את המשבר לסיכול החלפתו ולדחיית משפטו. הוא לא מעוניין באחדות העם. ראש ממשלה שמנצל משבר בריאותי כדי לדחות את המשפט נגדו מוכיח שוב שאי אפשר לבטוח בשיקוליו של נאשם בפלילים בהנהגת המדינה – לא בשגרה ובטח שלא בשעת חירום.

אני קורא לבני גנץ להשתמש ברוב שניתן לו בציבור וברוב שיעמוד לצדו בכנסת החדשה. האופציה הטובה והאחראית ביותר לישראל היא החלפת ממשלת נתניהו בממשלה חדשה בראשות גנץ עם העבודה-מרצ והשותפים האחרים לגוש השינוי. עוד בטרם כינון ממשלה אנו נקים באופן מיידי מספר ועדות בכנסת לפיקוח על עבודת הממשלה במשבר הנוכחי ולהסדרת סוגיות תקציביות דחופות".

צילום: לע"מ

תגובה אחת

  1. זה שאתה אדיוט שמכרת את דתך לגויים לקרן החדשה להשמדת ישראל עכשיו תצטרף למחבלים שלא מכירים בקיומנו ככה יהודי לא מתנהג תתביש לך

Back to top button