בריאותמבזקים

תושבת מילאנו: אל תעשו את הטעות שאנחנו האיטלקים עשינו

משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) הנחיות חדשות ובהן החמרה נוספת של ההגבלות, זאת במטרה לבלום את התפשטות הקורונה במדינת ישראל. על פי ההנחיות היציאה מהבית מתאפשרת לצרכים חיוניים בלבד – אסור ללכת לפארקים, אסור ללכת לקניונים, אסור ללכת לים.

תושבת מילאנו שבאיטליה פנתה היום לאזרחי ישראל בקריאה נרגשת "אל תעשו את הטעות שאנחנו האיטלקים עשינו עם הקורונה וירוס" היא אומרת ומוסיפה, "כשבתי הספר נסגרו, אנחנו באיטליה המשכנו לצאת בקבוצות קטנות, להזמין ידידה טובה לאכול בבתי, לצאת קצת עם החברים או עם חברה אחת והמצב עכשיו שפה במילאנו מת בנאדם אחד כל חצי שעה. כבר מתו אנשים שאני מכירה. כבר אין פה יותר רופאים כי הרבה נדבקו בוירוס ואינם יכולים לעבוד יותר. אין מספיק חדרים בבתי החולים ואין איך לצאת מהמצב הזה."

"אתם חייבים לא לצאת מהבית, לא להזמין אנשים, פשוט להיות בבית לבד. הווירוס הזה נדבק בקלי קלות והווירוס הזה הורג אנשים. לא לתת לילדים לצאת לחברים או ללכת לישון אצלם. לא להזמין חברה טובה לאכול אצלכם. פשוט תהיו בבית לבד אם אתם לא רוצים שיהיה אצלכם מה שקורה עכשיו באיטליה. בבקשה תהיו אנטיליגנטיים, תעשו מלחמה כמו שנתניהו אמר אתמול, מלחמה נגד האויב שלא רואים. אז תהיו סגורים בבית בבקשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באיטליה נכון להיום, יש 27,980 חולים מאומתים ומתו מהמחלה 2,158 בני אדם.

כך תשתפו ידיים נכון

כך הוירוס עובר מאחד לשני וההתפשטות נמשכת. הקפידו לשמור מרחק אחד מהשני, להימנע לגמרי ממגע אחד בשני ולשטוף ידיים לעיתים תכופות.

Back to top button