בריאותמבזקים

הוגבלה הכניסה לבי"ח כרמל, 2 חולות קורונה נוספות אושפזו הלילה

מרכז רפואי כרמל הודיע הבוקר (רביעי) על הגבלות חדשות בכניסת מבקרים למרכז הרפואי. מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג מעדכן כי בית החולים עובר למדיניות של כניסת מבקרים מורשים בלבד, שתטופל ע"י מחלקות הביטחון והסיעוד של בית החולים.

למשפחות המאושפזים בבית החולים יונפקו כרטיסי מורשה כניסה, לבן משפחה יחיד של חולה נזקק. ולמיון תותר כניסת מלווה יחיד ללא שינוי. כל שאר המבקרים לא יורשו להיכנס. מטופלים אמבולטוריים שעדיין מוזמנים ייכנסו לבית החולים ומספרם יצומצם דרסטית לחיוניים בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף עדכן בית החולים על שתי חולות קורונה חדשות נוספו במהלך הלילה למחלקת הקורונה הייעודית בכרמל. אחת היא תושבת טירת הכרמל בת 64 שאובחנה כחיובית לקורונה והשנייה היא תושבת חיפה בת 60 שחזרה מטיול בוורשה, פתחה חום ושיעול ואובחנה במעבדות כרמל כחיובית לקורונה . שתי הנשים כאמור נקלטו במהלך הלילה לאשפוז במחלקה.

נכון לעכשיו מאושפזים בכרמל 5 חולי קורונה. החולה החדשה תושבת טירת הכרמל מאושפזת במצב בינוני, שאר 4 החולים נמצאים במצב קל.

כל המטופלים נמצאים בבידוד ובמחלקת קורונה הנפרדת מבניין בית החולים המרכזי, והם מטופלים במסירות רבה ע"י צוותים רפואיים וסיעודיים מקצועיים במחלקת הקורונה "מחלקה ראשונה " בכרמל.

ניר רוגר מנהל הביטחון יחד עם צוות הביטחון של כרמל

Back to top button