חדשות הארץמבזקים

זק"א יפעיל בשבת מערך הודעות חירום לנדרשי בידוד ברחבי הארץ

המטה הארצי של זק"א נענה לפניית משרד הבריאות לפרוס את 32 האמבולנסים של זק"א בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, במידה ויתקבל עדכון על חולה קורונה מאומת השומר שבת, להתריע ולהודיע לסביבה הקרובה להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות. בארגון שוקדים על היערכות לביצוע הפעילות על פי הנחיות רבני הארגון ופוסקי ההלכה.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א אמר כי "ארגון זק"א ומתנדביו נמצא בימים אלה בהיערכות שיא לכל תרחיש שלא יבוא. מתנדבי הארגון בפריסה ארצית מוכנים לתת מענה בכל רגע נתון, ציידנו את המתנדבים בערכות מיגון ובציוד מיוחד הנדרש בכדי להגן עליהם. בשבת הקרוב יועמדו בכוננות 32 אמבולנסים של זק"א בפריסה ארצית בכדי לעדכן ולהתריע בסביבה של חולה קורונה מאומת, שכל מי שהיה במגע איתו ייכנס לבידוד לפי הוראות משרד הבריאות".

צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. המדינה גובה מן האזרחים סכומי עתק עבור "ביטוח בריאות ממלכתי", אבל כאשר מגיעה שעה קשה בה אנו זקוקים לשירותי רפואה מן המדינה, כל מה שיש לה לעשות בעניין הוא להדיר אותנו מן המרחב הציבורי ולפגוע בפרנסתנו. תודה רבה, באמת, על פתרונות בסגנון "שבו לבד בבית ותמותו בשקט". זה מזכיר את "תאטמו את החלונות בניילון ושתו מים" ממלחמת המפרץ. מפקירים את האזרחים להתמודד לבדם עם האיום.
    תזכרו, "להשטיח את עקומת הפעמון", פירושו להאריך את משך הסבל של הציבור, העיקר ששיא העקומה יתאים למוכנות הדלה והעלובה של הרפואה הציבורית בסגנון הסובייטי.
    אין תרופות, אין מסכות, אין ערכות בדיקה, אין אלכוג'ל, אין מכונות הנשמה.
    מה עשיתם עם הכסף שלנו, בוזזים?

Back to top button